مقاومت ملت ایران منجر به عقب‌نشینی دشمنان شده است


مقاومت ملت ایران منجر به عقب‌نشینی دشمنان شده است

کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی دانست و گفت: این مقاومت در همه بخش‌ها باعث شده که امروز دشمن از مواضع خود عقب‌نشینی کند و به دنبال مذاکره با ایران باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع کرمانشاه، با بیان اینکه ملت ایران فریبکاری‌ها و دروغ‌های آمریکا و غربی‌ها را در تاریخ معاصر فراموش نمی‌کند، افزود: درخواست مذاکره با ایران همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در هیچ سطحی انجام نمی‌شود.

وی جمهوری اسلامی ایران را امروز به پشتوانه حمایت‌های مردم و تدابیر مقام معظم رهبری در اوج قدرت و اقتدار دانست و گفت: نمونه این قدرت و اقتدار عقب‌نشینی دشمنان از مواضع قبلی خود در ارتباط با ملت ایران است.

او مذاکره با آمریکا را منتفی دانست و تصریح کرد: آمریکا از زمان دولت مصدق تاکنون علیه ملت ایران توطئه و دسیسه چینی می‌کند و ملت ایران این مواضع آنها را هیچگاه فراموش نمی‌کند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌های خود به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هشت سال جنگ جمهوری اسلامی را به اقتدار رساند و موجب خودکفایی کشور در بسیاری از بخش‌ها از جمله بخش نظامی شد.

آیت الله علما همچنین به وضعیت استان کرمانشاه و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این استان در همه بخش‌ها اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع معضل بیکاری در استان تدبیری بیاندیشند.

او کشاورزی را یکی از ظرفیت‌های خوب استان دانست و تصریح کرد که وجود 900 هزار زمین کشاورزی آبی و دیم در این استان می‌تواند به رفع بحران بیکاری در استان کمک کند.

۳۰۳۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران