امام جمعه سروآباد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه ملت ایران است


امام جمعه سروآباد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه ملت ایران است

سنندج - ایرنا - امام جمعه سروآباد گفت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه تاریخی ملت ایران در برابر ابرقدرت های شرق و غرب است که در یک جنگ نابرابر دشمنان را تسلیم کرد.

ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن ۳۱ شهریور هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی بعد از آنکه رژیم منحوس پهلوی را شکست داد یکباره با هجوم گسترده دشمنان مواجه شد.

وی افزود: انقلاب نوپای ایران در آن زمان بدون تجهیزات و سلاح جنگی و تنها بر تکیه بر خداوند متعال و رزمندگان غیور و شجاع در برابر تمام دشمنان انقلاب ایستادگی کرد و بعد از هشت سال مقاومت به پیروزی رسید و این عزت و افتخار برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه سروآباد با تبریک فرا رسیدن بازگشایی مدارس گفت: سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان و جامعه فرهنگیان و معلمان در هفته آینده آغاز می شود و امیدواریم که امسال برای جامعه آموزش و پرورش ما سالی پر از موفقیت و پیروزی در عرصه تعلیم و تربیت باشد.

وی توجه به آموزش و پرورش را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: در هر جامعه ای که آموزش و پرورش آن قوی، موفق و توانمند باشد، در مسیر رشد و توسعه قدم بر می دارد.

ماموستا حسینی تاکید کرد: لازمه توسعه پایدار و شکوفایی اقتصاد هر جامعه ای داشتن نظام تعلیم و تربیت موفق و پویا است و زیربنای همه آموزش های جامعه از سیاست و اقتصاد تا فرهنگی و اجتماعی گرفته در گرو نیروهای ماهر و تحصیل کرده آموزش و پرورش است.

وی در خاتمه مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کرد و گفت: تقوای الهی سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان فراهم می کند و باعث می شود مسلمانان در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان شجاع و دلیر باشند و تسلیم جهان کفر نشوند.

۷۳۵۴ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش