وحدت رمز مقابله با دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است


وحدت رمز مقابله با دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت و انسجام‌ملی رمز مقابله با دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: دشمنان به‌دنبال آسیب زدن به این وحدت هستند و باید هر عاملی که باعث تفرقه ‌افکنی، یاس و ناامیدی است از بین برود.
وی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی منسجم،هوشمندانه و باانگیزه در برابر دشمنان ایستاده است.
امام جمعه اراک در بخشی از سخنانش با تبریک هفته دفاع‌مقدس گفت: رزمندگان اسلام سند عظمت، عزت، و امنیت کشور هستند و توانستنددر سایه ایمان و شجاعت از تمامیت ارضی کشور حراست کنند.
آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: دشمن می‌کوشد با فشار اقتصادی و تحریم ‌های ظالمانه ملت را بی‌انگیزه و تسلیم کند ولی ملتی که راه خود را یافته هرگز در برابر دشمن شکست نمی‌خورد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اربعین حسینی واقعه مهم جهان اسلام است و باید راهپیمایی امسال اربعین باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: موکب‌داران در آستانه اربعین به عزاداران اباعبدالله خدمات بهینه ارایه می‌کنند و در ثواب این فریضه دینی مشارکت دارند.
آیت‌ الله دری نجف‌آبادی اظهارداشت: قیام امام حسین (ع) نهضت همه شیعیان و سایر ملل است و تفکر حسینی باید روز به‌روز بیشتر گسترش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر حل مشکلات واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: واگذاری هپکو اراک با روال کارشناسی انجام نشده و در سال‌های اخیر حجم بالایی از نامه‌نگاری به مسئولان مختلف برای حل معضلات این صنعت صورت گرفته است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: وضعیت هپکو باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود و هیات مدیره لایق و اهل برای آن برگزینند.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: واحد صنعتی هپکو با نیروی انسانی و امکانات مناسب باید احیا شود و کارسازی برای این صنعت باید از مونتاژ کاری فاصله بگیرد.
وی اظهار داشت: برای حل معضلات هپکو باید بردباری، پیگیری و تدبیر از شورای تامین استان و نیروی انتظامی و کارگران باشد و امور با جدیت دنبال شود.
جمعی از کارگران هپکو، دانشجویان انجمن های اسلامی وگروه‌های مردمی در پایان نماز جمعه با تجمع در محوطه مصلی بیت‌المقدس اراک بیانیه‌ای قرائت کردند.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۳۳ نقطه شهری استان مرکزی برگزار می‌شود.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی