ایران به کوچکترین تهدید دشمن پاسخ قاطع می دهد


ایران به کوچکترین تهدید دشمن پاسخ قاطع می دهد

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: کوچک‌ترین تهدید دشمن علیه ایران اقدام قاطع، کوبنده و ویرانگر را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به اتمام حجت مقام معظم رهبری برای مذاکره آمریکا اظهار داشت: برای ما حجت تمام است و هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولان ایران و آمریکا شکل نخواهد گرفت.

وی گفت: عده ای باید توجه کنند و سیاست آشفته آمریکا را در نظر بگیرند، آمریکایی ها خروج از برجام، تشدید تحریم، تهدید نظامی را انجام داده و اخیرا مذاکره بدون پیش شرط را مطرح می کنند.

وی با اشاره به اینکه سیاست آمریکا در منطقه شکست خورده است ادامه داد: حمله پهپاد جنبش انصار الله یمن به قطب نفت صنعت عربستان کار مهمی بود و موضع گیری های آمریکا در این قبال متزلزل است.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: آمریکا در این رابطه دچار سردرگمی شده است، اگر ایران این کار را انجام داده بود رسما اعلام می‌کرد.

آیت الله میرعمادی گفت: این حمله اندک نشان داد که عربستان و کشورهای منطقه که چشم امید به آمریکا بسته اند آسیب پذیرترین کشورها هستند.

وی در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به سالروز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: این دوران کم نظیرترین پدیده تاریخ و گنجینه بی نظیر است و باید ابعاد آن به نسل جوان معرفی شود.

وی بیان کرد: حضور حماسی مردم در صحنه دفاع مقدس فراموش نشدنی است، تمام تجهیزات جهان در اختیار صدام قرار گرفت اما در برابر اراده ملت، دشمن ناکام ماند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: همان چیزی که دشمن می خواست از آن به عنوان فروپاشی نظام استفاده کند باعث تثبیت نظام شد و باید دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کنیم و یاد شهدا را گرامی می داریم.

آیت الله میرعمادی با اشاره به سالروز تخریب حرمین شریفین عسکریین توسط تکفیری ها گفت: اکنون گنبد این ۲امام به بهترین شکل ساخته شد و قبور ائمه نماد و توجه دادن مردم به خدا می باشد.

وی افزود: تکفیری‌ها می خواهند این نماد و الگو نباشد چراکه ائمه مطهر مبارزه با ظلم و ستم را مدنظر داشته و تخریب قبور آنان به عنوان راهبرد دشمن برای مقابله با مقاومت و ایستادگی مردم است.

وی بیان کرد: آنان میخواهند الگویی نباشد و مهم ترین وظیفه ما مقاومت با دفاع از حرم است و مدافعان حرم مدافع مقاومت و ایستادگی، مدافع مرکز معنویت و توجه به خدا هستند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: وظیفه ما تقویت گفتمان مقاومت با مدافع حرم است.

نماینده ولی فقیه به سالروز شهادت امام سجاد(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: زنده ماندن این امام همام برای زنده ماندن نهضت امام حسین (ع) و تداوم بخش مسیر امامت بوده تا اینکه چراغ امامت تداوم پیدا کند.

آیت الله میرعمادی افزود: در دوران امام سجاد دوران سخت و خفقان عجیبی حاکم بود و در قالب دعا و راز و نیاز توانست مقام معنوی نهضت امام حسین را برقرار کند.

وی همچنین به شروع ماه مهر و روز بازگشایی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش مهم ترین رکن تربیت انسانی و مهم ترین عامل پیشرفت کشور است و نظام تعلیم و تربیت باید جوانان مومن و انقلاب تربیت کند.

وی بیان کرد: مبنای آن سند تحول نظام آموزش و پرورش است و سند ۲۰۳۰ ملاک نیست چراکه این سند باعث ذلت می باشد و مردم باید با آموزش و پرورش اعتماد ورزی و مشارکت کنند.

۳۲۱۰/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش