هتل آپارتمان ترنج متین رامسر


هتل آپارتمان ترنج متین 2 ستاره در سال 1396 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل یکی از مجلل ترین هتل آپارتمانها با استانداردهای هتلی که در استان مازندران – شهر رامسر واقع شده است . سفر و گردشگری همیشه جذاب بوده و اگر مقصد سفرتان جنگل های انبوه و سرسبز باشد جذابیتش دوچندان […] نوشته هتل آپارتمان ترنج متین رامسر اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی...

هتل آپارتمان ترنج متین ۲ ستاره در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل یکی از مجلل ترین هتل آپارتمانها با استانداردهای هتلی که در استان مازندران – شهر رامسر واقع شده است . سفر و گردشگری همیشه جذاب بوده و اگر مقصد سفرتان جنگل های انبوه و سرسبز باشد جذابیتش دوچندان می شود. نوار شمالی ایران با توجه به جو یبنظیر طبیعی و همچنین بافت فرهنگی متفاوتی که دارد همیشه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن تعطیلاتی بینظیر باشد. یکی از مهمترین دغدغه های مسافران همیشه برخورد صحیح و اصولی بومیان منطقه است که این مسئله در استان های شمالی با توجه به آگاهی بومیان شمالی نسبت به مسئله توریسم حل شده است .

این هتل مجموعه ای با دو بلوک ۵ طبقه است که بلوک ها از طریق راهرو به هم متصل شده اند. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به دریای زیبای خزر، دسترسی به دانشگاه علوم پزشکی، مراکز خرید شهربازی و تله کابین اشاره نمود. پرسنل آموزش دیده و مجرب این هتل در تلاش اند تا خاطراتی خوش را در ذهن شما میهمانان گرامی بر جای گذارند.
از امکانات و خدمات ارائه شده در این مجموعه جهت رفاه حال میهمانان عزیز میتوان به تلویزیون , آشپزخانه مجهز , روم سرویس , یخچال , مبلمان , دراور , آباژور , چای ساز , بالکن دلباز , رخت آویز و کمد لباس , تلفن در اتاق , مینی بار با هزینه , سیستم اعلام حریق , سیستم تهویه مطبوع دراتاق , صندوق امانات داخل اتاق , سیستم اطفاء حریق دراتاق , تلویزیون در اتاق , اینترنت در اتاق , حمام , لوازم بهداشتی , سیستم گرمایش و سرمایش , سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق و … اشاره کرد .

هتل آپارتمان ترنج متین رامسر

هم چنین :
واحدهای رویال دوبلکس و دارای سه خواب می باشد .
واحد پرزیدنتال دوبلکس و دارای چهار خواب به همراه روف گاردن اختصاصی با سونا و جکوزی و میز بیلیارد و صندلی ماساژ می باشد .
آشپزخانه کامل (مایکروفر، چای ساز و…) ,سرویس ایرانی و فرنگی , صندوق امانات در اتاق , بالکن از جمله امکانات این سوئیت ها میباشد .

رامسر به دلیل نزدیک بودن به جنگل و دریا همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. جواهر ده که منطقه بسیار زیبا و سرسبزی می باشد در این شهر واقع شده است.
این شهر جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی همچون رودخانه ها، چشمه ها، آبشار،غارها و جنگل دارد. از جمله این جاذبه ها می توان به هتل ملکشاره، سدمیجران، بوستان جنگلی صفارود، ییلاق گرسماسر، جنگل دالخانی، غار گرگرلوکا، تله کابین رامسر و متل قو اشاره کرد.

اقامت برای کودکان کودکان زیر ۳ سال درصورت عدم استفاده از سرویس رایگان میباشد .
اقامت برای کودکان بین ۳ تا ۸ سال درصورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه میشود .

آدرس: مازندران – رامسر – بلوار باهنر (لیدو) – انتهای کوچه ساحل ۷

هتل آپارتمان ترنج متین رامسر
هتل آپارتمان ترنج متین رامسر
هتل آپارتمان ترنج متین رامسر
هتل آپارتمان ترنج متین رامسر
هتل آپارتمان ترنج متین رامسر

منبع : ایران هتل آنلاین – اقامت ۲۴ – تخفیفان – یو اسپیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...