تابستان پرترافیک در آموزش شنای همدان


تابستان پرترافیک در آموزش شنای همدان

همدان- ایرنا- دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی همدان گفت: تابستان جاری طرح آموزش شنا به صورت گسترده در سطح استان برگزار شد.

حامد جلیلوند روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طرح اوقات فراغت آموزش شنای همدان طی تابستان امسال یک هزار هنرجو دختر و پسر تکنیک های لازم را فرا گرفتند.

وی بیان کرد: کلاس های عمومی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی همدان زیر نظر مربیان مجرب برگزار و در قالب این طرح استعدادیابی از شناگران نخبه نیز انجام شد.

جلیلوند با قدردانی از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: این هیات باوجود در اختیار نداشتن استخر اختصاصی، دوره های تمرینی را از سطح مقدماتی تا حرفه ای انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه این هیات فاقد استخر اختصاصی است، گفت: برای برگزاری دوره های آموزشی و تمرین های آماده سازی از استخرهای عمومی استفاده می کنیم و امیدوارم نیاز اصلی هیات که برخورداری از استخر اختصاصی است، برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال برنامه های گسترده ای در راستای رشد و توسعه ورزش شنا در سطح استا اجرایی می شود، گفت: امسال فعالیت گسترده ای را به ویژه در حوزه آموزش در هیات شنا، شیرجه و واترپلو شاهد هستیم.

همدان یکی از استان های با سابقه در رشته های آبی است و هم اکنون بیش از یک هزار شناگر در این استان فعالیت دارند.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا