تنها راه رفع مشکلات کشور تکیه بر جوانان است


تنها راه رفع مشکلات کشور تکیه بر جوانان است

دزفول- ایرنا- امام جمعه موقت دزفول گفت: تکیه بر جوانان و ظرفیت های داخلی تنها راهکار برون رفت از مشکلات کشور است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین عبدالهی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) به نقل از مقام معظم رهبری گفت: ایران هیچ مذاکره ای در هیچ سطحی با آمریکا نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال وقت کشی، سردرگم کردن مسوولان و فریب افکار عمومی است، افزود: ما مشکلی با مذاکره نداریم اما زمانی آمریکا می تواند پای میز مذاکره بنشیند که به برجام برگردد درغیر این صورت نشستن بر برجام پاره مقابل کسی که پای هیچ تعهدی نمی ماند، عاقلانه نیست.

وی رویکرد انقلابی دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد را یادآور شد و گفت: این پیگیری های مجدانه پیامی برای مفسدان دارد که خط قرمزهای پوشالی درحال از بین رفتن است.

امام جمعه موقت دزفول افزود: یکی از مسثولان گفته بود این بگیر و ببندها نتیجه ای نخواهد داشت حال آنکه تداوم این روند به طور قطع موثر است.

وی ادامه داد: برخی آقازاده ها به دنبال مکیدن خون جامعه هستند و فسادهای مالی آنها در چرخه دارویی کشور و بازی با جان مردم نشان از تربیت نادرست آنها است.

حجت الاسلام عبدالهی بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی را اعتماد مردم به نظام دانست و گفت: هرکس به دنبال از بین بردن این اعتماد باشد، مردم او را لگدمال می کنند.

وی درخصوص حمله پهپادی یمن به پالایشگاه آرامکو عربستان اظهار داشت: نیمی از تولید نفت عربستان با این حمله متوقف شد.

امام جمعه موقت دزفول توصیه های قرآنی پوتین به عربستان را یادآور شد و گفت: این سخنان داغ عربستان را بیشتر کرد چراکه خود را ام القرای جهان اسلام می داند.

وی با تاکید بر لزوم اشتغالزایی در جامعه بیان کرد: مسوولان شرایط را برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران فراهم و برای این کار ریل گذاری کنند.

۳۰۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا