500 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در خمین تدارک شد


500 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در خمین تدارک شد

خمین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: اجرای500 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان تدارک شده است.

سرهنگ پاسدار« محمدمهدی میرهادی» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این برنامه‌ها در سرفصل‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری در خمین برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس درخمین با آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در محل فرماندهی سپاه آغاز می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین اظهار داشت: رزمایش جهادگران عاشورایی با حضور اعضای بسیج سازندگی برای خانوارهای روستایی که در سیلاب بهار امسال منازل‌شان تخریب شد، در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار میرهادی گفت: یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده شهیدان و ایثارگران، نمایشگاه کتاب، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، مسابقات ورزشی و عطرافشانی و گلباران قبور شهدا از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس خمین است.
وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس افزود: این اجلاسیه به مدت ۲ روز در مصلی امام خمینی(ره) خمین برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین ادامه داد: این اجلاسیه روزهای نهم و دهم مهرماه با حضور سردار سرلشکر« قاسم سلیمانی»، سردار سرلشکر «مصطفی ایزدی» و سردار«علیرضا تنگسیری» در این شهرستان برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار میرهادی تصریح کرد:دفاع مقدس مظهر ایثار، مقاومت وپایداری ملت ایران اسلامی است.
وی دفاع مقدس را گنجینه ایثار، معنویت، حماسه و آرمان‌خواهی دانست و گفت: نظام اسلامی با استفاده از این گنجینه همواره با اقتدار می‌ماند.
در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ با حمله رژیم بعث عراق به ایران جنگ تحمیلی آغاز شد.
زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی یک‌هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.
۹۹۳۰ /۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد