تضعیف خانواده؛ پروتکل یهود برای مدیریت جهان/ 50 درصد فسادهای ‌آخرالزمان مربوط به خانواده است


تضعیف خانواده؛ پروتکل یهود برای مدیریت جهان/ 50 درصد فسادهای ‌آخرالزمان مربوط به خانواده است

یک خطیب دینی با بیان‌اینکه تغییر اولویت‌ها حتی خوبان را در مقابل امام زمان(عج) قرار می‌دهد، گفت: اولویت مهم ‌آخرالزمان مدیریت خانواده است. 50 درصد علائم فساد در آخرالزمان به فساد در خانواده مربوط می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا پناهیان» شامگاه دوشنبه، ۱۱ شهریور ماه در مراسم سوگواری دهه اول محرم که در مسجد امام صادق(ع) با موضوع «آخرین آمادگی برای ظهور: اصلاح مدیریت در خانواده و جامعه» برگزار شد، گفت: انحراف خطرناک‌تر از اشتباه است، زیرا در انحراف انسان صرفا سخن غلط و نادرستی را نمی‌زند بلکه بر اشتباه تاکید کرده و تایید می‌زند و این روال ابلیس است.

این استاد حوزه علمیه افزود: امروز در آخرالزمان قدرت فراهم آوردن امنیت و جانبازی برای آن فراهم شده است، دیروز مردم لبنان در جایی که ماشین فرمانده اسرائیلی بود، بدون ترس جشن گرفتند و این نشان از غلبه فرهنگ مقاومت دارد، زمانی امیرمومنان امام علی(ع) برای اینکه فرهنگ مقاومت در جامعه نهادینه نشده بود، از غصه مریض می‌شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با طرح این سوال که امروز مشکل ما در زمینه‌سازی ظهور کجا ست؟، ابراز کرد: ما در امر مدیریت، تشخیص مدیران خوب و به دست آوردن مدیریت صحیح در جامعه اسلامی دچار مشکل هستیم هنوز اشعث‌مآب‌ها مردم را فریب می‌دهند و جریان‌های خوارج مسلک می‌توانند مدیریت ناب علوی را تضعیف کنند.

جریان انحراف اولویت‌ها را تغییر می‌دهد

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه جریان انحراف اولویت‌ها را تغییر می‌دهد، تاکید کرد: اگر معنویت قدرت گرفته حق آشکارتر ‌شود کسی نمی‌تواند به سادگی از ناحق دم بزند اما وقتی اولویت‌ها تغییر یابد انحراف ظاهر می‌شود، وقتی تغییر اولویت‌ها درباره حق رخ دهد حتی خوبان مقابل امام زمان(عج) مقاومت کرده و خون به دل حضرت می‌کنند.

وی افزود: باید تشخیص اولویت‌ها یکی از مباحث مهم جلسات دینی باشد، صرف تاکید بر فهرستی از رذایل و فضایل اخلاقی کافی نیست. در قرآن کریم تشخیص اولویت با تعابیری نظیر حکمت، بصیرت، فرقان نام برده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه اصلاح مدیریت جامعه، آمادگی برای فهم صحیح مدیریت و انتخاب صحیح مدیران صالح از شرایط ظهور است، گفت: باید بشریت درک کند که امامت شایسته چه کسانی است، تا زمانی که امامت و مدیریت صحیح شناخته نشود امام شناخته نمی‌شود.

امام به نخبگان خائن و ناجوانمرد فرصت رشد می‌دهد

استاد حوزه علمیه ادامه داد: متاسفانه آموزش‌های دینی ما درباره امام شناسی مربوط به پیش از امام شناسی است در حالی که باید قواعد پس از امام‌شناسی هم آموزش داده شود، امام به نخبگان خائن و ناجوانمرد فرصت رشد می‌دهد که مردم آنها را شناخته و با نگاه بصیرتی و هوشمندانه آنها را حذف کنند، اگر امروز مردم ما امام شناس بودند این مشکلات را نداشتیم.

وی افزود: اگر بدانیم امام چگونه امامت می‌کند می‌توانیم از حضرت(عج) تبعیت کنیم در غیر این صورت در اطاعت و یاری ایشان دچار انحراف می‌شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه باید مدیریت صحیح را شناخت و این اولویت امروز جامعه ما است، اضافه کرد: اولویت دیگر آخر‌الزمان مدیریت خانواده است.

تضعیف خانواده؛ پروتکل یهود برای مدیریت جهان

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز صهیونیست‌ها طاغوت جهان هستند، گفت: در قرآن آمده که سنت تاریخی یهودیان اختلاف افکنی بین زن و شوهر است و هدف آنها از این اقدامات تسلط بر دیگران است؛ حتی در پروتکل دانشوران صهیون هم نوشته شده که یکی از اصول مهم آنها در شیوه‌ مدیریت جهان، تضعیف خانواده در غیریهود است اگر کسی شک دارد به آمار و ارقام جهان نگاه کند به اینکه امروز انگلستان را چه کسانی اداره می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه طاغوت امروز گروه قلیلی صهیونیست هستند که می‌خواهند بر بشریت تسلط یابند، تاکید کرد: انبوهی جمعیت عامل مطلق سعادت نیست اما یکی از دلایل حرکت به سوی سعادت و رشد است که ترفندهای ناحق دشمنان را نابود می‌کند، به همین منظور دشمنان در تلاش هستند که خانواده را جایی تلخ، دشوار و چالش زا نشان دهند که محل امنی برای زاد و ولد نباشد و این مساله توسط دشمنان در کشور ما به صورت خاص دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: وقتی خانواده نابود شود حتی با جمعیت میلیونی هم ضعیف می‌شود و می‌ توان به سادگی بر آنها مسلط شد، امروز جاسوس‌ها و فراماسونرها در کشور ما نفوذ کرده و در تلاش هستند حجاب را ضعیف کنند که از این طریق مقاومت ملت مقابل استکبار کاهش یابد.

وی با انتقاد از دانشگاه امام صادق(ع) مبنی بر آنکه چرا فیلم نامه نویس حکیم تربیت نمی‌کند، گفت: فیلمنامه نویسی قبل از اینکه هنر باشد ریشه در حکمت و ادبیات دارد آیا فیلم نامه نویسی حرام است شما با ساخت فیلم درباره خانواده به استحکام بنیان خانواده از این طریق نمی‌پردازید.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد:‌ یک فیلم ناب بسازید که مردم بفهمند چرا اسرائیل دنبال کم رنگ کردن حجاب و نابودی بنیان خانواده است پس از آن درباره حجاب دیگر نیازی به درگیری های خیابانی نیست.

آیین نامه‌ها و قوانین مجلس خانواده را ضعیف می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه متاسفانه امروزه آیین نامه‌ها و قوانین مجلس طوری است که خانواده را ضعیف می‌کند، تاکید کرد: یک اندیشمند فرانسوی کتابی ۷۰۰ صفحه از اسناد نوشته که صهیونیست‌ها هرزگی و بی بند و باری را در فرانسه ترویج دادند که بر آنها مسلط شوند.

وی با بیان اینکه کاهش جمعیت مساله فرهنگی نیست بلکه امنیتی است که دشمنان آن را پیگیری می‌کنند، گفت: مستکبران نمی‌خواهند جامعه مستضعفان قوی شوند به همین علت خانواده را تضعیف می‌کنند آمار طلاق و کاهش تولید نسل با بیرون آمدن از استضعاف هماهنگ نیست.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه امروز باید خانواده قوی باشد، اظهار کرد:‌ کم بودن تولید نسل در خانواده‌های مومن و آمار بالای طلاق، نشان از ضعف جامعه است اگر تا امروز مقابل دشمن ضعیف نبودیم مدیون خانواده‌های خوب هستیم که شیران بیشه شجاعت را تربیت کردند. امیرمومنان امام علی(ع) وقتی دنبال یک مادر شجاع می‌گردند به ام البنین(س) می‌رسند در این زمینه از حضرت امیر(ع) الگو بگیریم زیرا مدیران خوب در خانواده‌های خوب تربیت می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم مبنی بر اینکه کسانی که پیامبر(ص) را قبول نداشتند دنبال کاهش نسل مسلمانان بودند، گفت: به همین دلیل پیامبر(ص) بسیار بر افزایش نسل تاکید داشتند.

۵۰ درصد علائم فساد در آخرالزمان به فساد در خانواده مربوط می‌شود

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد علائم فساد در آخرالزمان به فساد در خانواده مربوط می‌شود، ابراز کرد:‌ در آخرالزمان به علت ضعف بنیان خانواده تکالیف و نقش زنان و مردان جابجا می‌شود.

این خطیب برجسته ادامه داد: در آخرالزمان اضافه بر ظلم و کشتار دو فاجعه بسیار بزرگ دیگر هم رخ می دهد که یکی از آنها ظلم طاغوت و دیگری نابودی خانواده و در نتیجه افزایش فساد بین زنان و مردان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه امروز طاغوت صهیونیست روی نابودی خانواده‌های غیریهودی کار می‌کنند، تصریح کرد: در مقابل ما در زمینه تحکیم بنیان خانواده تا کنون سریال عمیق حکمیانه نداشتیم، صهیونیست‌ها هر کس را که در دو موضوع تحکیم بنیان خانواده و ثروتمند شدن مومنان فعال شود، نابود می‌کنند.

وی افزود: اگر در فرودگاه‌های اروپایی یک خانواده پرجمعیت دیدید که زن به مرد تکیه کرده به احتمال ۹۹ درصد آنها یهودی هستند اما برای دیگران مردمان کاهش نسل را نسخه می‌زنند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اگر وضعیت خانواده خوب شود ما بسیار به ظهور نزدیک می‌شویم، خاطرنشان کرد: ما درباره تحکیم بنیان خانواده نمی‌خواهیم به سنت گذشته کشورمان برگردیم زیرا در سنت مزایا و معایبی وجود داشت ما می‌خواهیم خانواده ولایی داشته باشیم که در آن زن و مرد هر دو عزیز و محترم باشند و یکی به دیگری ظلم نکند. متاسفانه هنوز آنچه دین درباره خانواده گفته در خانواده‌های ما پیاده نشده است.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق