مهدویت از معبر عاشورا به جهان معرفی می‌شود


مهدویت از معبر عاشورا به جهان معرفی می‌شود

حجت‌الاسلام معینیان با بیان‌اینکه ترویج فرهنگ مهدویت و معرفی امام زمان(عج) به بشریت از معبر عاشورا می‌گذرد، گفت: این مسئله با رونق زیارت اربعین در سال‌های اخیر خود به خود بروز کرده و بیش از گذشته در حال نمایان شدن است.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: برنامه «صبح و گفتگو» با موضوع ماه محرم در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام «محمدعلی معینیان»، عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) از شبکه رادیویی گفت و گو پخش شد.

حجت الاسلام معینیان در این گفت و گوی رادیویی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدویت و معرفی حضرت مهدی (عج) به بشریت از معبر عاشورا می گذرد، اظهار کرد: با معرفی جایگاه و شخصیت والای سیدالشهداء(ع) به عالمیان بحث مهدویت و جایگاه امام (عج) نیز برای بشر به خوبی نمایان می شود.

عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع) افزود: این مسئله با رونق گرفتن زیارت اربعین طی سال های اخیر خود به خود بروز کرده و بیش از گذشته در حال نمایان شدن است.

وی با اشاره به حضور ملیت ها و ادیان مختلف در مراسم اربعین حسینی، بیان کرد: حضور گسترده ملیت ها و ادیان در مراسم اربعین نشان می دهد که این افراد با هدف و راه امام حسین (ع) آشنا شده و به این مسئله پی بردند که حضرت(ع) برای مقابله با ظلم قیام کرده و به مبارزه با حکومت طاغوت برخاسته است.

حجت الاسلام معینیان با بیان اینکه حریت، آزادگی و جان فشانی های امام و یاران او در این طریق اسوه شده است، خاطرنشان کرد: اتصال ادیان و ملیت ها در ایام اربعین موجب آشنایی آنها با مبانی اسلامی و مهدویت و عصر حضور می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک