آخرین وضعیت پرونده مسعود کاظمی روزنامه نگار بازداشتی + عکس


آخرین وضعیت پرونده مسعود کاظمی روزنامه نگار بازداشتی + عکس

رکنا: سید علی مجتهدزاده وکیل مدافع مسعود کاظمی ، روزنامه‌نگار بازداشتی آخرین وضعیت موکل خود را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، یک روز بعد از اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در نشست با اصحاب رسانه گفت که تغییراتی در راه است با ایشان مکاتباتی درخصوص پرونده موکلم انجام دادیم. با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه درخصوص احکام صادره در برخی پرونده‌های اخیر، دفاع از موکلم را در مرحله تجدیدنظر گذاشتیم.

سید علی مجتهدزاده وکیل مدافع مسعود کاظمی - روزنامه‌نگار بازداشتی- درباره روند رسیدگی به پرونده موکلش گفت: پرونده مسعود کاظمی از دادسرای فرهنگ و رسانه با قرار کفالت به دادگاه ارسال شد و رئیس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب قرار کفالت را به وثیقه تبدیل کرد و نهایتاً منجر به بازداشت موکلم شد.

وی با بیان اینکه موکلش هم اکنون در زندان بسر می‎برد، افزود: یک روز بعد از اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در نشست با اصحاب رسانه گفت که تغییراتی در راه است با ایشان مکاتباتی درخصوص پرونده موکلم انجام دادیم. با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه درخصوص احکام صادره در برخی پرونده‌های اخیر، دفاع از موکلم را در مرحله تجدیدنظر گذاشتیم.

پس از ارسال پرونده به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر رأی موکلم که جمعاً ۴ سال و شش ماه حبس بود، تأیید شد. وکیل مدافع مسعود کاظمی گفت: با توجه به نامه رئیس قوه قضائیه مبنی بر تجدیدنظر و صدور احکام منصفانه در خصوص آرای شعب خاص و اینکه این دستور فقط منحصر به آرای هفت تپه نیست و شامل پرونده‎های دیگر هم می‎شود، منتظریم رأی مسعود کاظمی هم جزو آرایی باشد که منصفانه صادر شود.

ما منتظریم با توجه به فرمایشات و دستور ویژه رئیس قوه قضائیه به رئیس دادگستری تهران، رأی موکلم توسط شعبه صادره بررسی مجدد شود و درخواست اعاده دادرسی هم می‎دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد