تمرکز بر ظرفیت‌های درونی، ویژگی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی برق


تمرکز بر ظرفیت‌های درونی، ویژگی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی برق

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی برق در مشهد اظهار کرد: رویکرد شرکت برق منطقه‌ای استان از حضور در این نمایشگاه،...

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی برق در مشهد اظهار کرد: رویکرد شرکت برق منطقه‌ای استان از حضور در این نمایشگاه، توجه به تولیدات داخل و تمرکز بر استفاده از ظرفیت‌های درونی است.

به گزارش ایسنا-منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان، مهندس رضا ریاحی با بیان اینکه در این دوره از برگزاری نمایشگاه برق، 100 شرکت توانمند در حوزه‌های برق، الکترونیک و قدرت حضور خواهند داشت، عنوان کرد: ویژگی برگزاری دوره چهاردهم نمایشگاه برق این است با توجه به ضرورت مقابله با تحریم‌ها می‌بایستی توجه ویژه‌تری نسبت به حمایت از محصولات ساخت داخل در حوزه صنعت برق شود، در این راستا امسال فضای ویژه‌ای برای حمایت از تولیدات داخلی در حوزه صنعت برق در نمایشگاه دیده شده است.

وی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی لزوم توجه به تولیدات داخل، اگر در این حوزه اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد، می‌توان از توان داخلی برای توسعه فعالیت‌ها بهره‌برداری کرد.

ریاحی تاکید کرد: در حال حاضر رویکرد وزارت نیرو نیز حمایت از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از تولیدات داخل در صنعت برق در نمایشگاه است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان درباره اهداف برگزاری نمایشگاه برق بیان کرد: ارائه نیازهای فناورانه صنعت برق در زمینه ساخت داخل و اقدام در مورد ساخت و تجاری سازی تجهیزات، گسترش ارتباط با پارک های علم و فناوری و آشنایی با توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور، حمایت از تولید ملی و مقابله با تحریم‌ها و استفاده از تجهیزات ساخت داخل در شبکه انتقال از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه برق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!