79 درصد هواداران رئال مادرید عملکرد تیبو کورتوا را غیر قابل قبول می‌دانند


79 درصد هواداران رئال مادرید عملکرد تیبو کورتوا را غیر قابل قبول می‌دانند

79 درصد هواداران معتقدند دروازه‌بان بلژیکی کهکشانی‌ها، عملکردی غیرقابل قبول داشته است.

طرفداری- ممکن است زیدان این موضوع را نخواهد ولی تردیدهای زیادی درمورد پست دروازه‌بانی رئال مادرید به وجود آمده است.

به گزارش مارکا، انتقادات زیادی این روزها به تیبو کورتوا وارد است و همچنین توانایی‌های وی بیش از پیش زیر سوال رفته است. هرچند بازیکن بلژیکی تنها کسی نبود که شب بدی را مقابل پاری سن ژرمن پشت سر می‌گذاشت ولی وی در مرکز توجهات قرار دارد. هرچند وی اشتباه فاحشی در خوردن گل‌ها انجام نداد ولی می‌توانست برای جلوگیری از دو گل آنخل دی ماریا، تلاش بیشتری انجام دهد ولی انجام نداد و به ندرت در رئال مادرید در نقش یک ناجی ظاهر شده است.

درست است که مدافعان هم بی تقصیر نیستند ولی دروازه بان ملی پوش هم حس اطمینان و امنیت را از درون دروازه به تیم منتقل نمی‌کند. او نتوانست جلوی گل اول آنخل دی ماریا را بگیرد و درست مثل تیمش شکننده به نظر می‌رسید.

تیبو کورتوا 9 گل در 5 مسابقه اخیر در این فصل دریافت کرده و همچنین 40 بازی برای کهکشانی‌ها انجام داده که در این مدت 57 گل دریافت کرده است. همچنین پانزدهمین مسابقه متوالی است که موفق به انجام کلین شیت نشده است. کیلور ناواس که در سوی دیگری قرار داشت درحالی نام خود را در لیگ قهرمانان اروپا مطرح کرده که همتای او در لوس بلانکوس روز به روز بیشتر زیر سوال می‌رود.

در نظر سنجی مارکا اما مشخص است که تیبو کورتوا هنوز نتوانسته نظر هواداران تیم پایتخت نشین اسپانیا را جلب کند و 79 درصد هواداران عملکرد دروازه بان 27 ساله را غیر قابل قبول می‌دانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)