مدارک مورد نیاز برای دریافت پلاک و شماره گذاری خودرو


مدارک مورد نیاز برای دریافت پلاک و شماره گذاری خودرو

رئیس پلیس راهور ناجا درباره مدارک مورد نیاز برای دریافت پلاک وسایل نقلیه توضیحاتی داد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت پلاک و شماره گذاری خودرو
به گزارش فانوس، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره مدارک مورد نیاز برای دریافت پلاک وسایل نقلیه اظهار کرد: چون پلاک وسایل نقلیه به خود فرد متقاضی داده می‌شود، برای احراز محل سکونت باید مدرکی ارائه داده شود که نشان دهد متقاضیان ساکن آن شهر هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: مدارکی از جمله سند مالکیت ملک، فیش برق، آب و یا قولنامه اجاره ملک سکونت احراز می‌شود و بر اساس آن پلاک به افراد متقاضی اختصاص داده می‌شود.

او با بیان اینکه در بعضی از استان‌ها شرایط اقلیمی در قیمت خودرو تأثیرگذار است، گفت: به عنوان مثال ساکنان شهرهای شمالی کشور به علت رطوبت، علاقه‌ای به خریداری خودرو از شهر و محل سکونت خود ندارند و اغلب ساکنان این مناطق به دنبال دریافت پلاک تهران یا شهرهایی به غیر از شهر خود هستند، به همین منظور آدرس‌ها و محل‌های سکونتی که اعلام می‌کنند، واقعی نیست و علاوه بر اینکه ما را در شناسایی جغرافیای فرد دچار مشکل می‌کند، سقف توزیع پلاک را نیز دچار اختلال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه کسانی که مالکیت ملک دارند، تقریبا تکلیفشان روشن است و کارهایشان خیلی سریع انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر مشکل بیشتر مربوط به بحث قولنامه و ماجر و مستاجر است که امیدواریم مشکلات آن هم حل خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403