کیلور ناواس: بازی کردن در مقابل رئال مادرید عجیب بود؛ نیازی نبود حرفی به توخل بزنم


کیلور ناواس: بازی کردن در مقابل رئال مادرید عجیب بود؛ نیازی نبود حرفی به توخل بزنم

ناواس مقابل تیم سابق و رقیبش موفق به کلین شیتی معنادار شد.

طرفداری - کیلور ناواس، دروازه بان پاری سن ژرمن از رویارویی با تیم سابقش می‌گوید.

شب گذشته در هفته اول از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس، پاری سن ژرمن با 3 گل رئال مادرید را شکست داد تا هم انتقام بگیرد هم خط و نشانی برای دیگر مدعیان قهرمانی کشید. تیم توخل در حالی که هیچ یک از سه ستاره خط حمله‌اش را در اختیار نداشت، با اتکا به درخشش دی ماریا از سد پرافتخارترین تیم تورنمنت گذشت. در دیداری که کیلور ناواس مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود.

به گزارش مارکا، ناواس پس از بازی گفت:

وقتی وارد تونل قبل از بازی شدیم، واقعا حس عجیبی بود که قرار است رو به روی هم تیمی‌های سابق قرار بگیرم. وقتی آنها را می‌دیدم، یاد زمانی که با هم وارد زمین می‌شدیم، می‌افتادم. این هم چیزهایی است که یک فوتبالیست ممکن است تجربه کند یا باید تجربه کند. از محبت بسیاری از آنها ممنونم و البته دوستی‌ها برای همیشه ادامه خواهد داشت اما در زمین، هر کس از پیراهن تیمش دفاع خواهد کرد. تشویقم از سوی هواداران مادرید نشان از روابط خوب ما در طول سالیان اخیر داشت.

پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید به لحاظ تدافعی بسیار خوب کار کرد. آنها برای گلزنی تلاش کردند ولی حملاتشان را خنثی کردیم. نیازی نبود درباره رئال مادرید با توخل حرف بزنم. او خودش بازیخوان خوبی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403