گریه رونالدو با دیدن تصاویر پدرش+عکس


کریستیانو رونالدو پس از تماشای فیلمی از پدرش در یک مصاحبه تلویزیونی با پیرس مورگان به گریه افتاد.

آفتاب‌‌نیوز :

در این مصاحبه، فیلمی از پدر رونالدو، ژوزه دنیس آویرو که الکلی بود و در 52 سالگی به دلیل از کار افتادن کبدش درگذشت، برای وی نشان داده شد. اویرو در فیلم درباره پسرش صحبت می‌کرد و همین باعث به گریه افتادن ستاره پرتغالی شد.

رونالدو گفت: هیچ وقت این ویدیو را ندیده بودم. باورنکردنی است.

ستاره فوتبال جهان در پاسخ به اینکه به شادمانی پدرش از موفقیت‌های او افتخار می‌کند، گفت: بله خیلی زیاد. به نظرم قرار بود این مصاحبه با خنده و شوخی همراه باشد. انتظار نداشتم گریه کنم. ولی هیچ وقت این تصاویر را ندیده بودم. نمی‌دانم شما از کجا...باید این تصاویر را نگه دارم و به خانواده‌ام نشان بدهم. ولی واقعا 100درصد پدرم را نمی‌شناسم. او مست بود. هیچ‌وقت با من مکالمه عادی نداشت. آدم سختی بود.

هنگام درگذشت پدر رونالدو، پسرش 20 ساله بود. پدرش زنده نماند تا موفق‌ترین لحظات کارنامه ورزشی رونالدو را ببیند، از جمله پنج قهرمانی لیگ باشگاه‌های اروپا، پنج بار تصاحب توپ طلایی، و رهبری تیم ملی کشورش به پیروزی در جام ملت‌های اروپا در سال 2016 و لیگ ملت‌ها.

رونالدوی 34 ساله که چهار فرزند دارد گفت: خانواده‌ام، مادرم، برادرهایم، حتی پسر بزرگم شاهد پیروزی‌های من بودند، ولی پدرم نه....او در جوانی مرد.

رونالدو گفته قصد دارد روزی با دوست دخترش جرجینا رودریگز ازدواج کند، ولی نه همین حالا. او گفت: حتما یک روز ازدواج می‌کنیم. این آرزوی مادرم است. بله یک روز. چرا که نه؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!