ستاره آبی ها: برای ما ضروری بود که به شکست چند روز قبل واکنش نشان دهیم


ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی می‌گوید بعد از شکست شوکه‌کننده این تیم مقابل نوریچ در لیگ برتر، پیروزی پرگل مقابل شاختار در لیگ قهرمانان برای شاگردان پپ لازم و ضروری بوده است. نوشته ستاره آبی ها: برای ما ضروری بود که به شکست چند روز قبل واکنش نشان دهیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره آبی ها: برای ما ضروری بود که به شکست چند روز قبل واکنش نشان دهیم

گوندوگان: پیروزی در لیگ قهرمانان برای سیتی ضروری بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۷
ستاره آبی ها: برای ما ضروری بود که به شکست چند روز قبل واکنش نشان دهیم

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی می‌گوید بعد از شکست شوکه‌کننده این تیم مقابل نوریچ در لیگ برتر، پیروزی پرگل مقابل شاختار در لیگ قهرمانان برای شاگردان پپ لازم و ضروری بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی دیشب در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در اوکراین به مصاف شاختار دونتسک رفت و موفق شد با نتیجه ۳-۰ به پیروزی برسد. ایلکای گوندوگان ، ستاره آلمانی سیتی که در این بازی در دقیقه ۳۸ گل دوم تیمش را به ثمر رساند در پایان بازی گفت از این پیروزی بسیار خوشحال است چرا که سیتی بعد از شکست شوکه‌کننده اخیرش مقابل نوریچ در لیگ برتر به این پیروزی نیاز مبرم داشته و پیروزی در چمپیونزلیگ برای شاگردان پپ لازم و ضروری بوده است.

گوندوگان در این باره گفت:

” برای ما ضروری بود که به شکست چند روز قبل واکنش نشان دهیم و خیلی هم خوب واکنش نشان دادیم. این موفقیت همه ما بود نه چند بازیکن. این موفقیت تیم ما بود. نتیجه از هر چیز دیگری مهمتر است ولی علاوه بر آن ما خیلی هم خوب بازی کردیم”.

ستاره آلمانی سیتی در ادامه گفت:

” وقتی در یک بازی خارج از خانه گل اول بازی را می‌زنید این به شما خیلی کمک می‌کند. ما در طول بازی هرگز کوتاه نیامدیم، توپ را خیلی خوب به گردش درآوردیم و فرصت‌های زیادی خلق کردیم. به نظرم در این بازی باید دو سه گل بیشتر می‌زدیم. ولی گل سوم کار را تمام کرد و خیال‌مان از بابت سه امتیاز این بازی راحت شد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها