مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده جشنواره ابوذر در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل اظهار داشت:‌ ارسال آثار به جشنواره ابوذر در استان اردبیل تا 15 آذرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان به ویژه اصحاب رسانه و قلم می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: داوری آثار جشنواره ابوذر نیز 16 آذرماه آغاز می‌شود و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر 9 دی‌ماه در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل برپا شده و به احتمال زیاد سخنران این مراسم ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: این جشنواره در هشت محور برگزار می‌شود و در دو بخش ویژه کشوری شامل گام دوم انقلاب اسلامی و بخش ویژه استانی با محوریت ساز و کار کم‌آبی و مدیریت آب برگزار خواهد شد.

لطفی بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر با مشارکت صدا و سیما، شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، حوزه هنری استان، حفظ آثار، شورای شهر و شهرداری اردبیل و دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عدم مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر افزود: امسال اداره کل ارشاد در این جشنواره مشارکت نمی‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل اظهار کرد: در جشنواره رسانه‌ای ابوذر موضوع گام دوم انقلاب و دفاع مقدس و موضوعات اجتماعی بیشتر مبنای کار قرار گرفته که انتظار می‌رود اصحاب خبر و رسانه در این زمینه آثار فاخری را تولید و به جشنواره ارسال کنند.

لطفی گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش تیتر، یادداشت، مقاله، عکس، موشن‌گرافی، عکس، گزارش خبری و تلویزیونی، گزارش مکتوب و خبر برگزار می‌شود و نفرات برتر در اختتامیه جشنواره تجلیل می‌شوند.