رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد


رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد

زاهدان- ایرنا- حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا امروز/پنجشنبه/ با حضور معاون اول قوه قضاییه و شماری از مسئولان به عنوان رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم اظهار داشت: دستگاه قضایی در این استان حساس و مرزی ارتباط خوبی با همه‌ی اقشار جامعه دارد که این جای بسی افتخار است.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی سیستان و بلوچستان در کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضا را خواستار شد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه امنیت واقعی توسط دستگاه قضایی تامین می‌شود گفت: اگر دستگاه قضایی آگاه باشد جامعه به سمت مدینه فاضله پیش می‌رود.

احمدعلی موهبتی افزود: امانتداری در حوزه قضا بالاترین نوع امانت است زیرا با آبرو و جان مردم سرو کاردارد.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی نقش مهمی در حمایت از سرمایه‌گذاران و رونق تولید در کشور دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب و دولت به رشد و توسعه این استان گفت: با نگاه ویژه مسئولان نظام به منطقه شاهد شتاب گرفتن قطار پیشرفت این نقطه از ایران اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان هم‌اینک رتبه نخست اعتبارات توازن و رتبه دوم اعتبارات تملک دارایی کشور را به خود اختصاص داده است.

موهبتی با قدردانی از قوه قضاییه‌گفت: در سفر رئیس دستگاه قضا به سیستان و بلوچستان اعتبار خوبی به این استان اختصاص یافت که در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند گفت: کمک به رفاه و معیشت مردم، برقراری عدالت و احقاق حق از اولویت‌های اصلی دستگاه قضاست.

حجت السلام علی مصطفوی‌نیا افزود: یکی از اهداف شوم دشمنان ناامید کردن مردم از انقلاب است که خدمات‌رسانی مسئولان با تمام توان می‌تواند همچون گذشته خنثی کننده تمام دسیسه‌ها باشد.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق