هتل کیمیا رامسر


هتل کیمیا رامسر در بهمن ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 6 طبقه و 36 واحد اقامتی است که واحدها در طبقات دوم تا پنجم قرار گرفته اند. هتل کیمیا با قرارگیری در موقعیت مکانی مناسب، موجب دسترسی آسان گردشگران به ساحل دریای خزر و موزه مردم شناسی رامسر می […] نوشته هتل کیمیا رامسر اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی جاهای دیدنی ایران -...

هتل کیمیا رامسر در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای ۶ طبقه و ۳۶ واحد اقامتی است که واحدها در طبقات دوم تا پنجم قرار گرفته اند. هتل کیمیا با قرارگیری در موقعیت مکانی مناسب، موجب دسترسی آسان گردشگران به ساحل دریای خزر و موزه مردم شناسی رامسر می شود. هتل سه ستاره کیمیا رامسر با برخورداری از پرسنل مهمان نواز، میزبان گردشگران خطه سرسبز شمال است.رستوران هتل در بالاترین طبقه با چشم اندازی شگفت انگیز زیبای شهر رامسر و سواحل دریای خزر قرار گرفته است. در این رستوران که از منوی متنوعی شامل انواع سالادها ، پیش غذاهای گرم و سرد و غذاهای بین المللی و سوپ های مختلف بهره می برد، گاهی برای میهمانان بشقاب میکس تدارک دیده می شود تا گردشگران خارجی امکان انتخاب طعم های آشنا را پیدا کنند.

رستوران برای صبحانه، ناهار و شام باز است.هر روز صبح از بوفه با محصولات تازه برای صبحانه به همراه منظره زیبای دریا لذت ببرید.برای ناهار و شام سرآشپز منتخبی از غذاهای تازه سنتی و بین المللی را به شما پیشنهاد می کند.اتاق های VIP هتل کیمیا رامسر با مناظر زیبا و دل نواز و چیدمان مدرن و کلاسیک ، پذیرایی مجلل و متفاوتی را برای میهمانان فراهم خواهد کرد. همکاران ما در هتل کیمیا رامسر، آرامش و آسایش همراه با اقامت راحت و خاطره انگیزی را برای شما آرزو می نمایند.معماری به سبک جدید و همچنین خدمات و امکاناتی نوین را در اتاق های VIP تجربه کنید . از جمله امکانات و خدمات لاکچری این اتاق سیستم تهویه مطبوع ، سیستم تلویزیون هوشمند و… می باشد .طراحی امکانات و حتی زیبای رنگها در اتاقها بر اساس نتایج تحقیقات و مطالعات انجام شده در خصوص انتظارات و نیازهای میهمانان مورد نظر بوده است.

هتل کیمیا رامسر

رامسر به دلیل نزدیک بودن به جنگل و دریا همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. جواهر ده که منطقه بسیار زیبا و سرسبزی می باشد در این شهر واقع شده است.
این شهر جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی همچون رودخانه ها، چشمه ها، آبشار،غارها و جنگل دارد. از جمله این جاذبه ها می توان به هتل ملکشاره، سدمیجران، بوستان جنگلی صفارود، ییلاق گرسماسر، جنگل دالخانی، غار گرگرلوکا، تله کابین رامسر و متل قو اشاره کرد.

از جمله خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل جهت رفاه حال میهمانان های اتاق های هتل کیمیا رامسر میتوان به پارکینگ , آسانسور ,نمازخانه , لابی , سرویس بهداشتی ایرانی در لابی , رستوران مجهز , خدمات اینترنتی در اتاق ها و در لابی , کافی شاپ مدرن , پرسنل مسلط به چندین زبان انگلیسی و ترکی و عربی و کردی و … , تاکسی سرویس شبانه روزی , لاندری , اتاق چمدان , کافی شاپ تابستانه و … اشاره کرد .
آدرس هتل : مازندران – رامسر – جاده ساحلی – بلوار شهید باهنر – بعد از پلاژ شهرداری

هتل کیمیا رامسر
هتل کیمیا رامسر
هتل کیمیا رامسر

منبع : جاباما – هتل انلاین – تخفیفان – هتل آیلار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان