2 متهم جوان در تهران نو دستگیر شدند / آنها سارق کامیونت نیمه سنگین بودند


2 متهم جوان در تهران نو دستگیر شدند /  آنها سارق کامیونت نیمه سنگین بودند

حوادث رکنا: 2 متهم 35 و 30 ساله در تهران دستگیر شدند و پس از دستگیری به جرم ارتکابی اقرار و تعدادی لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 128 تهران نو از دستگیری 2 سارق کامیونت نیمه سنگین 10 تنی خبر داد و گفت: سارقان هنگام سرقت مشاهده و دستگیر شدند.

سرهنگ "رسول بهرامی" گفت: شب گذشته ماموران انتظامی کلانتری 128 تهران نو هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری متوجه شدند که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری هیوندا مشکی رنگ در حال پارک کردن مماس با یک دستگاه خودروی کامیونت نیمه سنگین می باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیم گشت کلانتری رفتار راننده و سرنشین خودرو را تحت مراقبت قرار دادند، گفت: در این هنگام سرنشین خودروی سواری هیوندا پیاده و با در دست داشتن ابرازی مشغول باز کردن در کامیونت نیمه سنگین شد که ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت مالی وارد عمل شدند و طرح مهار و دستگیری متهمان را اجرا کردند.

وی افزود: سرنشین خودروی سواری هیوندا به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری سوار بر خودروی سواری شده و به همراه راننده از محل گریختند.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه متهمان توجهی به فرمان های پلیسی نمی کردند، تصریح کرد: تعقیب و گریز متهمان ادامه داشت تا اینکه خودروی متهمان پس از شلیک تیر هوائی ماموران متوقف شد.

کلانتر محله تهران نو افزود: متهمان که 35 و 30 ساله هستند پس از دستگیری به جرم ارتکابی اقرار و تعدادی لوازم داخل خودرو از خودروی متهمان کشف شد.

سرهنگ بهرامی با اشاره به اینکه شناسایی مال باختگان اموال کشف شده در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست: اموال با ارزش و مدارک هویتی خود را در داخل خودرو نگذاشته و هنگام ترک خودرو از تجهیزات ایمنی برای افزایش ضریب ایمنی خودرو استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند