وحدت و همدلی نیاز اصلی کشور است


وحدت و همدلی نیاز اصلی کشور است

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند به همدلی و وحدت هستیم زیراکه شرایط کشورمان هم اکنون بسیار حساس است.

به گزارش ایرنا، مهردخت قوپرانلو روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه بخشداران مرکزی و گرمخان شهرستان بجنورد با اشاره به انتخابات پیش رو در سال جاری گفت: باید از ظرفیت مطبوعات، احزاب، فعالان اجتماعی و سیاسی و سمن ها در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات استفاده شود.

وی گفت: باید کاری کرد که همه اقشار مردم، گروه ها و جناح های سیاسی مشارکت حداکثری در این انتخابات داشته باشند.

قوپرانلو اظهار داشت: هم اکنون تمامی دستگاه های اجرایی در بحث برگزاری انتخابات دخیل هستند اما باید نهایت بی طرفی را در امر برگزاری انتخابات داشته باشیم.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی از تمامی مجریان انتخاباتی خواست تا بی طرفانه عمل کنند و افزود: رعایت این اصل شعار انتخابات امسال است و نباید هیچ شائبه ای در بین مردم ایجاد کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بجنورد نیز در این آئین بر برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات تاکید کرد و گفت: هم اکنون شرایط کشور به لحاظ سیاسی بسیار حساس و ویژه است و به همین منظور نیازمند وحدت و همدلی همه گروه ها و جناح ها هستیم.

بهمن شیردل بر ایجاد اشتغال پایدار در روستاها تاکید کرد و اظهار داشت: هم اکنون تحقق این مهم اهمیت زیادی دارد و در این راستا باید در هر پنج دهستان شهرستان بجنورد یک تعاونی نیز تشکیل و بحث اشتغال پیگیری شود.

وی به پراکندگی تعداد روستاها در بخش مرکزی نیز اشاره کرد و افزود: بخشی از روستاها در این بخش در نزدیکی شهرستان مانه و سملقان و تعدادی نیز که در حوزه گیفان است که از نظر مسافت فاصله زیادی با مرکز شهرستان دارند.

در این آئین از زحمات محمدعلی نودهی و محمدرضا ابراهیمی تقدیر شد و مجید اسداللهی و علی اکبر اعتمادی فر به ترتیب به عنوان بخشدار مرکزی و گرمخان معرفی شدند.

۳۰۰۷/ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا