بهسازی خیابان ولی عصر(عج) پلدختر به بهره برداری می رسد


بهسازی خیابان ولی عصر(عج) پلدختر به بهره برداری می رسد

خرم آباد - ایرنا - رییس شورای شهرپلدختر گفت: مرمت و بهسازی خیابان ولی عصر(عج) این شهرک در جریان بارندگی های امسال ریزش کرده بود، تکمیل و بزودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا نصیری روزپنج شنبه درجلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر اظهارداشت: مرمت و بازسازی کانال تخریب شده خیابان ولی عصر(عج) علی رغم عدم تامین اعتبارکامل به همت شهرداری مراحل پایانی خودرا طی می کند و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: شهرداری پلدختر بیش از یک ماه است که مکاتبات لازم جهت جمع آوری پل موقت واقع در ورودی خیابان هفتم تیر جهت تسریع در ساخت دیواره ساحلی را انجام داد.

رییس شورای شهر پلدختر بیان کرد: به دلایلی از جمله عدم جمع‌آوری داکت کابل مخابرات که به این پل متصل شده هنوز جمع نشده است.

نصیری یادآور شد: هماهنگی های لازم با شرکت سامان محیط جهت تامین تجهیزات مورد نیاز انجام شده و گروه مهندسی ارتش آمادگی دارد در اسرع وقت نسبت به جابجایی و جمع آوری پل اقدام کند.

وی افزود: شهرداری شستشوی معابر مجاور و خط کشی خطوط عابر پیاده در ورودی مدارس قبل از بازگشایی را انجام داده است.

رئیس شورای شهر پلدختر گفت: هنوز طرح احداث دوربرگردان در خیابان امام به شهرداری واصل نشده اما با توجه به جمع آوری پل هفتم تیر و تراکم ترافیک در ورودی پل شهدای دولت و خیابان امام انجام کار ساختمانی در بلوار خیابان امام به واسطه مضاعف کردن مشکلات ترافیکی درحال حاضر مقدور نیست.

۷۲۷۲/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی