تیم رنو: رقابت بر سر جایگاه چهارم شروع شده است


فرمول یک ایران – نیکو هالکنبرگ و دنیل ریکاردو آماده هستند تا اختلاف میان تیم رنو و مکلارن را کاهش دهند و جایگاه چهارم تیمی را به خودشان اختصاص دهد. میان تیم رنو و مکلارن اختلافی 18 امتیازی شکل گرفته و تیم نارنجی به عنوان بهترین تیم میان رده شناخته می‌شود. اما عملکرد فوق العاده دنیل ریکاردو و نیکو هالکنبرگ در مونزا، 22 امتیاز به همراه داشت و حالا...

فرمول یک ایراننیکو هالکنبرگ و دنیل ریکاردو آماده هستند تا اختلاف میان تیم رنو و مکلارن را کاهش دهند و جایگاه چهارم تیمی را به خودشان اختصاص دهد.

میان تیم رنو و مکلارن اختلافی 18 امتیازی شکل گرفته و تیم نارنجی به عنوان بهترین تیم میان رده شناخته می‌شود. اما عملکرد فوق العاده دنیل ریکاردو و نیکو هالکنبرگ در مونزا، 22 امتیاز به همراه داشت و حالا جایگاه مکلارن با خطر جدی روبه‌رو شده است.

این موضوع به تیم امید بسیاری بخشیده و رنو مطمئن است که می‌تواند مکلارن را در پیست سنگاپور شکست دهد و جایگاه بهترین تیم میان رده را پس بگیرد.

ریکاردو در این باره گفت:

ما در ایتالیا لیاقت بودن در جمع 5 ماشین اول را داشتیم. ما مشخصا سرعت لازم را در پیست داشتیم و از همان جمعه، یک آخر هفته عالی را داشتیم و در نهایت 22 امتیاز گرفتیم. کسب بهترین نتیجه‌ام برای تیم حس خوبی داشت.

ما حالا می‌دانیم که از ما انتظار دارند که نتایج مشابهی کسب کنیم. اما من هیچ دلیلی نمی بینم که نتوانیم نتایج بهتری بگیریم و جایگاه چهارم را به معنای واقعی بگیریم. این چالش من را هیجان زده می کند.

تیم رنو: رقابت بر سر جایگاه چهارم شروع شده استتیم رنو: رقابت بر سر جایگاه چهارم شروع شده است نیکو هالکنبرگ

نیکو هالکنبرگ هم معتقد است که رقابت آغاز شده و تیم رنو عقب نشینی نخواهد کرد:

رقابت آغاز شده و ما عقب نشینی نمی کنیم. تیم ایتالیا را با نتایج عالی ترک کرد. تمام هفته یک تلاس تمام عیار از طرف تمام اعضای تیم بود. تعیین خط نتایج خوبی داشت و به دنبال آن نتایج رقابت هم عالی بود تا جایگاه بالاتری کسب کنیم.

ما پیشرفت بزرگی در میان تیم ها داشتیم و رقابت برای جایگاه چهارم آغاز شده است. ما باید به این روند ادامه دهیم و نتایج مشابهی کسب کنیم.

این قطعا امکان پذیر است و ما عقب نشینی نمی کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان