وزیر تعاون: 450 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال افتتاح می‌شود


وزیر تعاون: 450 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال افتتاح می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس تعهد وزارت راه و شهرسازی تا پایان امسال 450 هزار واحد مسکن مهر در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد شریعتمداری روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر پاوه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون در سطح کشور ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام وجود دارد که براساس اعلام وزیر راه و شهرسازی تا پایان امسال ساخت این تعداد واحد به رسیده و بهره برداری می شود.

وی همچنین گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال آینده ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح مسکن امید طراحی و اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی را در نظر داریم در بافت فرسوده شهرها و توسط شرکت‌های مهندسی مختلف به خصوص شرکت‌های تعاونی که نقش مهمی در ساخت مسکن دارند، احداث شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سخنان خود به افتتاح ۱۹۲ واحد مسکونی از تعاونی مسکن مهر شهر پاوه نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه در مجموع

۴۰۲ واحد است که امروز ۱۹۲ واحد آن افتتاح شد و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته شریعتمداری ۱۶ میلیارد تومان برای ساخت ۱۹۲ واحد مسکن مهر پاوه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه تا سال ۹۲ تعطیل بود، گفت: با همت استاندار و مسئولان محلی ساخت این پروژه از سر گرفته شد و اکنون شاهد افتتاح بخشی از این واحدها هستیم.

وی تصریح کرد که زیرساخت های لازم برای ساخت ۶۰۰ واحد مسکن مهر جدید در پاوه وجود دارد و در صورت داشتتن متقاضی می‌توانیم این واحدها را نیز احداث و واگذار کنیم اما فعلا متقاضی نداریم.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای افتتاح چند طرح تولیدی و عمرانی به استان کرمانشاه سفر کرده در اولین برنامه خود صبح پنجشنبه وارد شهرستان پاوه شد و با حضور در یادمان شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با امام این شهر نیز دیدار و گفت و گو نمود.

بازدید از شرکت صنعت گستر سدید و توسعه شرکت لاوین پلاستیک بیستون، حضور در جلسه شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی، جلسه شورای اداری استان با رویکرد اشتغال و حضور در ششمین نشست اعضای مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های وزیر تعاون در کرمانشاه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر همچنین با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه دیدار می‌کند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

۳۲۰۹/۳۰۳۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی