مرحله اول پروژه 620 واحدی مسکن مهر پاوه با حضور وزیر تعاون افتتاح شد


مرحله اول پروژه 620 واحدی مسکن مهر پاوه با حضور وزیر تعاون افتتاح شد

کرمانشاه - ایرنا- مرحله اول پروژه 620 واحدی مسکن مهر شهر پاوه از توابع استان کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این مراسم، مرحله اول پروژه ۶۲۰ واحدی مسکن مهر را شامل ۱۹۲ واحد دانست که تاکنون برای ساخت آن ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل آورده‌های مردم و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

مسعود شریفی افزود: کل پروژه ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام تنها نیاز به گازکشی است.

به گفته او کل این پروژه نزدیک به ۴۷ میلیارد تومان هزینه دربرداشته است.

او با اشاره موقعیت کوهستانی شهر پاوه اظهار داشت: محوطه‌سازی و جاده این پروژه بیش از ۱۶ میلیارد تومان هزینه در برداشته که بیشتر کار محوطه‌سازی آن انجام شده است.

شریفی در ادامه با بیان اینکه فقط جاده دسترسی این پروژه ۸۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که استانداری آن را پرداخت کرده است، از حمایت‌ها و کمک‌های استاندار کرمانشاه به این پروژه قدردانی کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود پروژه مسکن مهر شهر پاوه را جزء زیباترین مسکن مهرهای کشور دانست و گفت: عملیات اجرایی پروژه ۶۲۰ واحدی مسکن مهر پاوه سال ۹۰ توسط بنیاد مسکن آغاز شد که سال ۹۲ به دلیل عدم متقاضی با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شد و سال ۹۵ به اداره راه و شهرسازی تحویل داده و ظرف این ۲ سال به بهره برداری رسید.

شریفی در ادامه واحدهای مسکن مهر شهر پاوه را ۷۵ متری، شامل ۲ خواب،۲ ترانس، دارای سیستم اعلام حریق و شیشه پنجره ۲ جداره دانست و افزود: اسکلت این واحد از نوع بتونی و با ایمنی بالا است و در زلزله سال ۹۶ به بهترین شکل امتحان خود را پس داد و دچار کوچکترین آسیبی نشد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای افتتاح چند طرح تولیدی و عمرانی به استان کرمانشاه سفر کرده در اولین برنامه خود صبح پنجشنبه وارد شهرستان پاوه شد و با حضور در یادمان شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از شرکت صنعت گستر سدید و توسعه شرکت لاوین پلاستیک بیستون، حضور در جلسه شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی، جلسه شورای اداری استان با رویکرد اشتغال و حضور در ششمین نشست اعضای مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های وزیر تعاون در کرمانشاه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر همچنین با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه دیدار می‌کند.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

۳۲۰۹/۳۰۳۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان