سردار سلامی: راز شکست دشمن در جهاد و کنار مردم بودن است


سردار سلامی: راز شکست دشمن در جهاد و کنار مردم بودن است

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راز شکست دادن دشمن در جهاد، کنار مردم بودن و توجه به زندگی و کاستن از مشکلات آنها است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی خراسان شمالی که در روستای پیربز شیروان برگزار شد، اظهار داشت: جهاد امروز ما، ساختن و آباد کردن است و این همان چیزی است که دشمن با آن مقابله می کند.

وی افزود: دشمن می خواهد مردم ما را فقیر و کشور ما را ضعیف نگه دارد اما ما اجازه این را نمی دهیم و با همه وجود، خودمان را خادم این مردم می دانیم و برایآبادانی و اعتلای این سرزمین و سربلندی و عزت این ملت تلاش می کنیم .

سردار سلامی خطاب به مردم گفت: اگر کاری هم انجام می دهیم، با قلب هایمان است و منتی بر مردم نیست و اگر کاری انجام می شود، این دارایی مربوط به خود شما است.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه دغدغه اصلی امروز رهبر معظم انقلاب، زندگی مردم است، بیان داشت: ما از طرف ایشان امر به کمک شده و آماده برای انجام وظیفه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما در میدان جنگ، همه راه ها را بر دشمن بسته ایم و راهی برای نفوذ نگذاشته و نمی گذاریم، گفت: سربازان، بسیجیان و پاسداران ما در مرزها با چشم باز در کمین دشمن اند و از دشمن بزرگ و کوچک، نگران نیستیم.

سردار سلامی افزود: دیگر از این نگرانی ها عبور کرده ایم و دشمن هم به این امر واقف است و امروز آنقدر قدرتمند شده ایم که مجبورند هر حادثه ای که اتفاق می افتد، به دروغ هم شده به ما نسبت دهند.

وی با بیان اینکه پاسداری و حفاظت از انقلاب تنها بخشی از مسئولیت سپاه است، اظهار داشت: سپاه به درون هم می نگرد و در میدان سازندگی و کمک رسانی همگام با نظام است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: عزت ایران اسلامی هر روز به برکت رهبری، ولایت، اسلام و مردم وفادار به نظام، بیش از پیش می شود و دشمنان ما نیز هر روز ذلیل تر خواهند شد.

وی، حضور خود در این منطقه محروم را یک افتخار دانست و از تلاش، همکاری و همراهی استاندار خراسان شمالی و سپاه جوادالائمه (ع) استان قدردانی کرد.

در این آیین با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاندار خراسان شمالی بهره برداری متمرکز از ۶۸۶ طرح محرومیت زدایی که با اعتبار ۳۲۵ میلیارد ریال در این استان به اجرا درآمده، آغاز شد.

۷۱۸۵/۵۱۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی