بررسی گوشی پرچمدار خوش‌قیمت شیائومی ردمی کی 20 پرو (گجت تی وی)


بررسی گوشی پرچمدار خوش‌قیمت شیائومی ردمی کی 20 پرو (گجت تی وی)

شیائومی ردمی کی 20 پرو (Xiaomi Redmi K20 Pro) یک گوشی پرچمدار با مشخصات عالی و قیمت مناسب است که در ادامه، ویدیوی بررسی کامل آن را مشاهده می‌کنید. شیائومی ردمی کی 20 پرو (Xiaomi Redmi K20 Pro)، یک گوشی پرچمدار با قیمت مناسب است که می‌تواند پرچمداران هزار دلاری سایر برندها را به چالش... نوشته بررسی گوشی پرچمدار خوش‌قیمت شیائومی ردمی کی 20 پرو...

شیائومی ردمی کی 20 پرو (Xiaomi Redmi K20 Pro) یک گوشی پرچمدار با مشخصات عالی و قیمت مناسب است که در ادامه، ویدیوی بررسی کامل آن را مشاهده می‌کنید.

شیائومی ردمی کی 20 پرو (Xiaomi Redmi K20 Pro)، یک گوشی پرچمدار با قیمت مناسب است که می‌تواند پرچمداران هزار دلاری سایر برندها را به چالش بکشد. حتی به این گوشی لقب قاتل پرچمداران داده شده است. ردمی کی 20 پرو دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی سوپر امولد با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 855، رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 64 یا 128 یا 256 گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه 48 + 13 + 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده 20 مگاپیکسلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 27 واتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

گوشی شیائومی Redmi K20 Pro با همه این ویژگی‌ها و مشخصات عالی، فقط 360 تا 434 دلار قیمت دارد. وقتی قیمت این گوشی را با سایر گوشی های پرچمدار بازار مقایسه می‌کنید، متوجه قیمت فوق‌العاده مناسب آن می‌شوید و بی جهت نیست که لقب قاتل پرچمداران را یدک می‌کشد.

اکنون در گجت تی وی قصد داریم این گوشی پرچمدار خوش‌قیمت را بررسی کنیم. با مشاهده این ویدیو می‌توانید بیشتر با مشخصات، امکانات، سبک طراحی و سایر ویژگی‌های جدیدترین پرچمدار برند چینی شیائومی آشنا شوید.

ویدیوی بررسی شیائومی ردمی کی 20 پرو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!