حضور پنج گیلانی در بازی‌های آسیایی ناشنوایان


حضور پنج گیلانی در بازی‌های آسیایی ناشنوایان

رشت - ایرنا - حضور چهار ورزشکار گیلانی در رشته های فوتبال، دو و میدانی، تکواندو و فوتسال و نیز یک مربی از این استان در بازی های آسیایی ناشنوایان 2019 قطعی شد.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به برپایی اردوهای مختلف در رشته های ورزشی برای شرکت در نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان ، حضور پنج ورزشکار و مربی گیلانی در این مسابقات قطعی شد .

کریم لیاقت جو افزود: با توجه به درخشش ورزشکاران گیلانی در اردوهای تیم های ملی مختلف ، چهار ورزشکار گیلانی در رشته های فوتبال ، دوومیدانی ، تکواندو و فوتسال به عضویت تیم های ملی ناشنوایان درآمدند تا در بازی های آسیایی حضور یابند.

وی ادامه داد: بر این اساس مرتضی رضاصفت ورزشکار شایسته استان گیلان با درخشش در اردوهای تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشور، به عضویت تیم ملی درآمد تا یکی از ورزشکاران کاروان ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۹ باشد همچنین ایمان محبی در رشته ورزشی فوتبال و مجیدکامدوست در رشته ورزشی فوتسال دیگر ورزشکاران استان هستند که در رقابت های بازی های آسیایی ۲۰۱۹ هنگ کنگ حضور خواهند یافت.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان گیلان اضافه کرد: سجاد طاهرپور دیگر ورزشکار زبده این استان نیز به عضویت تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان کشور درآمد تا به همراه کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی حضور یابد و نعیم باقری از گیلان نیز به عنوان مربی تیم ملی فوتسال، در بازی های آسیایی حضور خواهد یافت.

لیاقت جو خاطرنشان کرد: این ورزشکاران مراحل سختی از اردوهای تیم ملی را پشت سر گذاشته و امیدواریم که هر چهار ورزشکار گیلانی بتوانند در بازی های آسیایی ۲۰۱۹ هنگ کنگ روی سکو قرار گرفته و مدال کسب کنند.

نهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان از دهم تا ۲۱ آبان ماه سال جاری با حضور زبده ترین ورزشکاران ناشنوای کشورهای قاره کهن در هنگ کنگ برگزار خواهد شد که کاروان ورزشی ایران با نام وحدت و همدلی در این مسابقات حضور می یابد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید