مسئولان برای تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به قزوین تلاش کنند


مسئولان برای تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به قزوین تلاش کنند

قزوین – ایرنا - مسئولان برای تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به قزوین تلاش کرده و اجرای آنها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری که با حضور علی اصغر احمدی معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رئیس جمهوری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین کارها و وظایف مسئولان تلاش برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور در سفر به استان قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان ملی و استانی باید تلاش کنند تا وعده‌های رئیس جمهوری در سفر به استان بدون کم و کاست اجرایی شود.

استاندار قزوین گفت: مردم نمی‌پذیرند طرح‌های سفر رئیس جمهور به بهانه کمبود اعتبار تعطیل شده یا به اجرای آنها بی‌توجهی شود.

وی با بیان اینکه در تخصیص اعتبارات باید اولویت با طرح‌های سفر باشد، گفت:اعتبارات باقی مانده برای اجرا و اتمام طرح‌ها باید به سرعت و قبل از انجام سفر دوم رئیس جمهوری به استان تامین و تخصیص یابد.

مسئول ارشد استان خاطرنشان کرد: نباید مدام به اعتبارات دولتی متکی بود بلکه باید از ظرفیت همه مجموعه‌ها به ویژه بخش خصوصی در این زمینه استفاده کرد.

استاندار قزوین اظهار داشت: نهادهایی چون ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام(ره) منابع مالی خوبی برای اجرای طرح‌ها در مناطق محروم دارند که باید از ظرفیت آنها در استان بهره بگیریم.

وی از مدیران خواست با اطلاعات دقیق در جلسات بررسی مصوبات سفر رییس جمهوری حضور یافته و آماده یک حرکت جهادی در مسیر توسعه استان باشند.

جمالی پور با اشاره به ظرفیت‌های استان، عنوان کرد: قزوین ظرفیت‌های متنوعی در حوزه‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری دارد که در سند آمایش به آن پرداخته شده است و باید در تصمیم گیری‌های مرتبط با توسعه استان مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: علاوه بر این باید به مطالبات مهم و اساسی مردم که در برنامه‌ها به آنها توجه نشده دقت کرده و آنها را مورد پیگیری قرار داد.

استاندار قزوین گفت: در مدیریت جدید استان هرگونه رفتار و حرکت و نیز تدوین برنامه در چارچوب قانون، منطق و عقلانیت صورت خواهد گرفت.

سفر رییس جمهوری به قزوین در مهر ماه سال ۹۵، ۵۵ مصوبه با ۷۹ طرح و ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار داشت که بیش از ۸۰ درصد آنها اجرایی شده است.
۶۱۰۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا