شرکت بیش از 30 هزار قرآن‌آموز در دوره جدید مهدالرضا(ع)


شرکت بیش از 30 هزار قرآن‌آموز در دوره جدید مهدالرضا(ع)

حجت‌الاسلام میریان با اعلام رشد چهاربرابری کلاس‌های مهدرضا(ع) طی دو سال گذشته، گفت: بیش از 30 هزار قرآن آموز در دوره جدید مهدالرضا(ع) شرکت کرده‌اند که البته تنها یک‌ دهم از کل مخاطبانی است که می‌توانیم در سراسر کشور داشته باشیم.

خبرگزاری شبستان،، گروه قرآن و معارف: حجت‌الاسلام والمسلمین «سید مسعود میریان» در گردهمایی توجیهی مربیان بیست و سومین دوره آموزش قرآن کریم مهدالرضا(ع) که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) در کشور به‌ خوبی مورد استقبال قرار گرفته است و پس از حدود دو سال و سه ماه از ابتدای فعالیت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در این حوزه رشد چهار برابری در تعداد کلاس‌ها را شاهد هستیم.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ادامه داد: بیش از 30 هزار قرآن آموز در دوره جدید مهدالرضا(ع) شرکت کرده‌اند که البته تنها یک‌ دهم از کل مخاطبانی است که می‌توانیم در سراسر کشور داشته باشیم.

میریان بیان کرد: کلاس‌های مهدالرضا(ع) امروز بزرگ‌ترین شبکه یکپارچه پیش‌دبستانی را تشکیل داده‌اند که با عنایت امام رضا(ع) ممکن شده است.

وی خطاب به مربیان مهدالرضا(ع) اظهار کرد: امروز کلاس‌های مهدالرضا(ع) یک سپاه فرهنگی را برای تربیت نسل جدید ایجاد کرده‌اند.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی افزود: هدف از تشکیل کلاس‌های مهدالرضا(ع) درآمدزایی نیست و در ادامه این جریان فرهنگی هم‌چنین است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و ارتقای سطح مربیان مهدالرضا(ع) برنامه‌ریزی‌ شده و دوره‌های ارزیابی مربیان بر اساس مهارت‌های مشخص‌ شده انجام می‌شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر