تخلفات 114 راننده حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان رسیدگی شد


تخلفات 114 راننده حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان رسیدگی شد

زاهدان- ایرنا- معاون‌حمل و نقل جاده‌ای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تخلفات114 راننده و 124 شرکت حمل و نقل عمومی این استان از ابتدای امسال تاکنون مورد رسیدگی قرار گرفت.

تیمور باقری روز پنجشنبهدر گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰ نشست کمیسیون ماده ۱۱ استانی مربوط به تخلفات رانندگان و ماده ۱۲ استانی مربوط به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل باری و مسافری در این مدت برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی برای رانندگانی که تخلف آنان احراز شده آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه پیش بینی شده است.
معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت نظارت بر خدمات ارائه شده در بخش حمل ونقل عمومی جاده‌ای گفت: نظارت مستمر بر فعالیت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی در اولویت این اداره‌کل قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات و نمایندگی‌های تابعه این اداره‌کل در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با تلفن ۱۴۱ هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت را به این اداره‌کل منعکس کنندتا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس