توانمندسازی مددجویان رویکرد مهم قم در مسیر تحقق شعار سال است


توانمندسازی مددجویان رویکرد مهم قم در مسیر تحقق شعار سال است

قم – ایرنا – استاندار قم بابیان اهمیت آموزش مهارت‌های شغلی و زندگی در جامعه، توانمندسازی مددجویان را رویکرد مهم استان در مسیر تحقق شعار سال دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست شامگاه چهارشنبه در دیدار با سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، به توفیق خدمت مسئولان در قم اشاره کرد و افزود: خدمت به مددجویان در این شهر توفیقی مضاعف است چراکه قم حرم اهل‌بیت (ع) است.

وی رویکردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای توانمندسازی مددجویان را موردتوجه قرار داد و گفت: ایجاد درآمد پایدار در خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد راهکاری اساسی است که در استان قم نیز باید با قدرت پیگیری شود.

سرمست اضافه کرد: طرح‌ها و برنامه‌های مناسبی در استان قم در این زمینه در حال اجراست که در مسیر اهداف کلان استان در توانمندسازی مددجویان نقشی مهم دارد.

وی با تاکید بر اهتمام مدیریت استان بر تحقق شعار سال در قم، تصریح کرد: یک روز از هفته به برگزاری جلسات و حضور میدانی در واحدهای کارآفرینی و تولیدی اختصاص داده‌شده، که ماحصل آن کسب نتایج قابل‌توجهی در حوزه اقتصادی استان بوده است.

استاندار قم همچنین به نهادینه ساختن فرهنگ اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است اشاره و خاطرنشان کرد: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی خرد و مشاغل خانگی به‌ویژه اشتغال‌زایی بانوان مددجو در مسیر شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی بوده و در کنار توانمندسازی مددجویان سبب تربیت صحیح نسل‌های آینده کشور خواهد شد.

هم‌زمان با آغاز سال جدید رهبر معظم انقلاب، سال ۱۳۹۸ را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) روز گذشته در سفر به شهر مقدس قم با حضرات آیات مراجع تقلید مکارم شیرازی و علوی گرگانی و همچنین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با آیات صافی گلپایگانی و نوری همدانی از مراجع تقلید و حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری از برنامه‌های امروز بختیاری در قم است.

۱۱۷۵ /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس