نیاز 35 هزار میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه‌های خراسان شمالی


نیاز 35 هزار میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه‌های خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: در حال حاضر افزون بر یک هزار و 500 پروژه نیمه‌ تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آنها نیاز به 35 هزار میلیارد ریال اعتبار است.

رضا رجب زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها نظیر پیاده روسازی میادین و خیابان ها، ساخت مجموعه های بزرگ فرهنگی و ورزشی، تکمیل پروژه دوبانده کردن راه بجنورد به جنگل گلستان و سوله مدیریت بحران استان است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از این پروژه ها در دولت گذشته آغاز شده است که این دولت باید آنها را تکمیل کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: هیچ پروژه جدیدی تا زمان اتمام این پروژه ها در استان شروع نمی شود مگر اینکه پروژه بسیار مهم و ضروری برای استان نیاز باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی هم گفت: از مجموع پروژه های نیمه تمام استان ۵۰۰ پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و البته اتمام پروژه ها با درصد پیشرفت فیزیکی بالا، در اولویت است تا زمان بهره برداری از آن کاهش یابد.

حسن پارسی پور افزود: تلاش می شود پروژه جدید مگر در مواقع ضرورت، اجرایی نشود زیراکه تکمیل پروژه های ناتمام در اولویت اصلی مدیریت عالی استان است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

ط/ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟