بیش از 3500 فقره بازرسی از بازار نوشت‌افزار آذربایجان‌غربی انجام شد


بیش از 3500 فقره بازرسی از بازار نوشت‌افزار آذربایجان‌غربی انجام شد

ارومیه- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، سه‌هزار و 547 فقره بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی بازار نوشت افزار استان انجام شده‌است.

علیرضا محمودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اجرای طرح نظارتی ویژه مدارس در سطح عرضه از ۱۰ شهریور سال جاری آغاز شده و تا ۱۰ مهر امسال ادامه خواهد داشت، افزود: از آغاز این طرح، ۴۱۸ مورد پرونده تخلف در آذربایجان‌غربی تشکیل شده‌است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در این مدت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده‌است.

وی ادامه داد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان غربی در ۲ بخش کالایی که شامل انواع نوشت افزار، کیف، کفش و پوشاک مدارس و بخش خدماتی شامل مراکز آموزشی و سرویس مدارس است، اجرا شده و همچنان ادامه دارد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تاکید کرد: واحدهای صنفی ملزم به نصب برچسب قیمت بر روی کالاهای عرضه شده در واحد خود بوده و نیز فروش اجباری نوشت افزار به‌صورت سبدی به مشتریان خلاف قانون صنفی است.

محمودی بیان کرد: ارائه فاکتور فروش معتبر برای مشتریان توسط واحد های عرضه‌کننده نوشت افزار، کیف، کفش و پوشاک مدارس اجباری است.

وی افزود: سامانه ۲۴ ساعته ۱۲۴ سازمان آماده دریافت گزارش های مردمی است و در این مدت، ۱۴۲ مورد گزارش تلفنی مردمی توسط این سامانه دریافت و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

بازار نوشت افزار از اوایل شهریور در آذربایجان غربی بسیار پررونق شده و روند خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی همچنان ادامه دارد.

۶۰۰۹/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !