موکب کانون‌های مساجد کرمانشاه در مرز خسروی جانمایی می‌شود


موکب کانون‌های مساجد کرمانشاه در مرز خسروی جانمایی می‌شود

حجت‌الاسلام کلات‌پور گفت: موکب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه امروز(سه شنبه، 26 شهریور) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حد فاصل قصرشیرین و مرز خسروی جانمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه صبح امروز(سه شنبه، 26 شهریور) در معیت دکتر بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عازم شهرستان مرزی قصرشیرین شدند.

«حجت الاسلام افشین کلات پور» در خصوص این سفر گفت: انتخاب مکان مناسب و جانمایی موکب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه مهمترین هدف این سفر است که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از کارشناسان این اداره کل صورت می گیرد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به تشکیل ستاد اربعین از یکماه گذشته با تعیین 8 استان معین در تهران، افزود: موکب ستاد اربعین کانون های مساجد در استان کرمانشاه محوریت برنامه های خود را بر حوزه فرهنگی در رده سنی کودک و نوجوان قرار داده است.

وی با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده جهت حضور شخصیت های شناخته شده حوزه کودک و نوجوان در این موکب، گفت: مبلغان و روحانیان متخصص و مجرب در این حوزه از جمله حجت الاسلام صالحی از دفتر تبلیغات حوزه علمیه جهت حضور در این موکب اعلام آمادگی کرده اند و سعی می شود از حضور شخصیت های محبوب کودکان از جمله عمو پورنگ، خاله سارا و... نیز بهره گرفته شود.

حجت الاسلام کلات پور، گفت: موکب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در حد فاصل قصرشیرین و مرز خسروی جانمایی شده و استقرار خواهد یافت.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403