اجرای طرح «با همسایگان مسلمان خود دیدار کنید» در مسجد «اورگرین» آمریکا


اجرای طرح «با همسایگان مسلمان خود دیدار کنید» در مسجد «اورگرین» آمریکا

مسجد شهر «اورگرین» در ایالت مونتانای آمریکا میزبان جلسه پرسش و پاسخ برای آشنایی غیرمسلمانان با اسلام و مفاهیم اسلامی در قالب طرح «با همسایگان مسلمان خود دیدار کنید»، می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «Eventbrite»، مسجد شهر «اورگرین» در ایالت مونتانای آمریکا میزبان جلسه پرسش و پاسخ برای آشنایی غیر مسلمانان با اسلام و مفاهیم اسلامی می شود.

مسجد اورگرین، روز پنجم اکتبر (شنبه، 13 مهر) در این جلسه پرسش و پاسخ با عنوان «با همسایگان مسلمان خود دیدار کنید»، میزبان علاقه مندان به یادگیری درباره اسلام و آشنایی با پیروان این دین خواهد بود.

افرادی که در این برنامه شرکت می کنند،می توانند علاوه بر طرح پرسش هایی که در ذهن در مورد اسلام و مناسک اسلامی دارند از مکان های مختلف مسجد هم بازدید کنند.

در این برنامه،سخنرانی هایی درباره ارزش ها و مفاهیم اسلامی هم برای غیر مسلمانانی که می خواهند بر چالش های ذهنی خود در این زمینه غلبه کنند،انجام می شود.

علاقه مندان به شرکت در جلسه پرسش و پاسخ مسجد اورگرین،می توانند کودکان خود را نیز به همراه بیاورند.

آنها همچنین میهمان ضیافت ناهار که برای ایجاد فضایی صمیمی تر و دوستانه در این مسجد برگزار می شود،خواهند بود.

افزایش نگرش های منفی نسبت به مسلمانان در آمریکا به ویژه در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری این کشور موجب شده است تا بسیاری از مساجد به فکر گسترش برنامه هایی برای آشنا کردن هر چه بیشتر غیر مسلمانان با دین اسلام که پیام اصلی آن صلح است،بیفتند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته