مباهله روز نمایش قدرت نرم اسلام است


مباهله روز نمایش قدرت نرم اسلام است

ظریف‌منش با بیان‌اینکه مباهله، روز تجلی برتری اهل‌بیت‌(ع) و اسلام است بر جریان کفر است، گفت: مباهله روز نمایش قدرت نرم اسلام در مقابل جهان کفر بود و حقانیت اسلام و اهل‌بیت‌ پیامبر(ص) را به همه نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، «حسین ظریف‌منش» عصر امروز (دوشنبه، چهارم شهریور) در همایش تبینی روز مباهله که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: امسال جوانان کشورمان در دهه امامت و ولایت حماسه بزرگی را رقم زدند و با بصیرت و آگاهی جشن‌های این دهه را با شکوه بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار کردند.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه در دهه ولایت رویدادهای بسیار ارزشمندی قرار دارد، تصریح کرد: روز مباهله سند حقانیت شیعه و سرمایه بزرگ اسلام است به همین مناسبت در سراسر کشور جشن‌های مباهله برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه همایش جشن مباهله برای سال چهارم است که برگزار می شود، ابراز کرد: روز مباهله چنان عظمت و بزرگی دارد که باید با جشن و مراسم‌ درباره آن به مردم آگاهی لازم داده شود.

ظریف‌منش در ادامه تاکید کرد: روز مباهله بیانگر حرکت بزرگ به سوی سعادت و تعالی است که پیام‌ها، درس‌ها و حقایقی را دارد و می تواند زندگی انسان ها را متحول کند و بنیان های معنوی و اعتقادی جامعه را استحکام بخشد.

وی با بیان اینکه همه مسلمانان مباهله را قبول دارند، ابراز کرد: مباهله روز نمایش قدرت نرم اسلام در مقابل جهان کفر بود که حقانیت اسلام و اهل‌بیت‌ پیامبر(ص) را به همه نشان داد.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تبیین روز مباهله نیاز امروز بشریت است، خاطرنشان کرد: مباهله روز تجلی برتری اهل‌بیت‌(ع) است که در آن امیرمومنان امام علی(ع)‌ به عنوان الگو و اسوه حسنه به همه انسان‌ها معرفی می‌شوند.

وی در پایان گفت: روز مباهله نشان می‌دهد که اگر همه دنیا در مقابل اسلام به عنوان دین حق ایستادگی کند ما هم در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز