اجرای طرح پاکسازی و دستگیری 29 سارق حرفه ای در اهواز


رکنا: فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 29 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با 103 فقره انواع سرقت ظرف 3 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۲۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار ۱ سارق به عنف ۸ خرده‌ فروش مواد مخدر و ۱۰ نفر دارنده سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۹ کیلو و ۵۸۷ گرم انواع مواد مخدر و تعداد ۱۴ قبضه سلاح غیرمجاز (۴ قبضه سلاح جنگی و ۱۰ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه ۷۴ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۳ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۳۱ موتورسیکلت، ۲۱ خودرو متخلف توقیف و ۱۷ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا