یوهان زارکو برای ادامه فصل 2019 از تیم کی تی ام اخراج شد


موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی کی تی ام به طور رسمی اعلام کرده که یوهان زارکو دیگر موتورسوار این تیم نبوده و برای ادامه فصل 2019، میکا کالیو جایگزین او می شود. موتورسوار فرانسوی قراردادی دو ساله را با کی تی ام امضاء کرد اما این کمپانی اتریشی در ماه گذشته اعلام کرد که زارکو در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. پیت بیرر، مدیر موتوراسپورت کی...

موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی کی تی ام به طور رسمی اعلام کرده که یوهان زارکو دیگر موتورسوار این تیم نبوده و برای ادامه فصل 2019، میکا کالیو جایگزین او می شود.

موتورسوار فرانسوی قراردادی دو ساله را با کی تی ام امضاء کرد اما این کمپانی اتریشی در ماه گذشته اعلام کرد که زارکو در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. پیت بیرر، مدیر موتوراسپورت کی تی ام نیز گفته بود که که موتورسوار اسپانیایی با چشمان اشکبار خواهان پایان دادن به قراردادش با این تیم بوده است.

یوهان زارکو برای ادامه فصل 2019 از تیم کی تی ام اخراج شدیوهان زارکو برای ادامه فصل 2019 از تیم کی تی ام اخراج شد یوهان زارکو

اما حالا کی تی ام خواستار خروج فوری زارکو از تیم بوده و مدیر تیم می گوید که اولویت های این تیم تغییر کرده است:

ما باید تصمیماتی می گرفتیم تا از استفاده حداکثری از منابع برای هدایت بدنه تیم موتوجی پی مان به سمت درست، اطمینان حاصل کنیم. ما قویا معتقد هستیم که میکا کالیو در این لحظه به لطف دانش و پیشینه اش، می تواند ما را یاری دهد.

میکا توانایی ش را بر روی RC16 ثابت کرده و ما از پیوستن دوباره اش به ترکیبمان خوشحالیم.

یوهان زارکو پیش از این نیز در مصاحبه ای اعلام کرده بود که پس از خارج شدن از تیم کی تی ام، ماندن در موتوجی پی اولویت اول اوست اما افزود که بازگشت به موتو2 و یا پذیرفتن نقش موتورسوار تست در یکی از تیم ها نیز می تواند یکی از گزینه های او باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...