آتش تقی‌پور که قرار است در فیلم «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا به ایفای نقش بپردازد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ضمن خبر از سفر خود برای فیلمبرداری این فیلم سینمایی گفت: در حال حاضر عوامل فیلم در گچساران مشغول فیلمبرداری هستند و من منتظرم نوبت بازی‌ام برسد تا برای فیلمبرداری راهی سفر شوم.

وی در مورد داستان «خروج» بیان داشت: داستان خروج در مورد آلوده شدن چاه‌های آب و سفر چندین کشاورز به تهران برای حل مشکلات‌شان است. من هم نقش یکی از کشاورزان را بازی می‌کنم که با قهرمان اصلی فیلم نسبت دارد. باتوجه به نقشی که دارم برای هدایت و رانندگی تراکتور تمرین‌های سنگینی انجام دادم که امیدوارم مورد رضایت مخاطبان قرار گیرم.

تقی‌پور با اشاره به کار با ابراهیم حاتمی‌کیا اظهار داشت: من پیش از این با ابراهیم حاتمی‌کیا در سریال «حلقه سبز» کار کردم. ایشان برای من بسیار قابل احترام هستند و همیشه تجربه خوبی از همکاری با او داشتم. او از کارگردانانی است که شیوه کارگردانی را بلد است به طوری که بازیگر خیالش در کنار او راحت است. زمانی که این فیلم به من پیشنهاد شد از آنجایی که فیلمنامه قوی داشت و شیوه کارگردانی حاتمی‌کیا را هم به شدت قبول دارم پذیرفتم. امیدوارم این فیلم هم مورد استقبال مردم قرار گیرد و باعث حل شدن مشکل روستانشینان شود.