خدیور: قرار است با یکی از باشگاه‌های عربی قرارداد ببندم/ مبالغ قرارداد، هزینه مکمل‌های ورزشی را تامین نمی‌کند


خدیور: قرار است با یکی از باشگاه‌های عربی قرارداد ببندم/ مبالغ قرارداد، هزینه مکمل‌های ورزشی را تامین نمی‌کند

دوومیدانی کار کشورمان گفت: برای عقد قرارداد با یکی از تیم‌های عربی عازم یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس هستم تا بتوانم فصل جدید را در آنجا شروع کنم.

خدیور: قرار است با یکی از باشگاه‌های عربی قرارداد ببندم/ مبالغ قرارداد، هزینه مکمل‌های ورزشی را تامین نمی‌کند

علی خدیور دوومیدانی کار کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: مسابقات امسال نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، اما رکورد‌ها خوب نیست و به نظرم سال قبل شاهد رکورد‌های بهتری بودیم. علاوه بر این آسان پرداخت برای سومین مرتبه قهرمان لیگ دوومیدانی شد.

قرار است لژیونر دوومیدانی شوم

خدیور درباره وضعیتش گفت: وضعیتم بد نیست، اما نیاز به تمرین بیشتر دارم، چون امسال چند مصدومیت پشت سرهم داشتم. به هر حال این آخرین مسابقم برای لیگ دوومیدانی ایران بود و عازم یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس برای عقد قرارداد با یکی از تیم‌های عربی هستم تا بتوانم فصل جدید را در آنجا شروع کنم. انشالله قرار است لژیونر دوومیدانی شوم. شرایط دوومیدانی در کشور‌های خارجی خیلی بهتر و امکاناتش هم برای تمرین و مسابقات خوب است.

بیشتر بخوانید: قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی

او درباره برنامه اش در تیم ملی دوومیدانی اظهار کرد: ما منتظر هستیم که هر زمان فدراسیون دوومیدانی اردویی برپا کرد شرکت کنیم.

کیفیت ماده ۲۰۰ متر با حضور ابارقی افزایش یافت

خدیور درباره اینکه کیفیت مسابقات دوومیدانی چطور بود، گفت: وقتی رکورد‌ها خوب باشد در آن صورت لیگ دوومیدانی باکیفیت خواهد بود، اما متاسفانه امسال سطح کیفی مسابقات خوب نبود. در ماده ۲۰۰ متر کیفیت مسابقات دوومیدانی خوب است، اما کیفیت را در بقیه ماده‌های این رشته ورزشی کمتر مشاهده می‌کنیم. من رشته تخصصی ام ۴۰۰ متر است، اما ماده ۲۰۰ متر را خیلی دوست دارم و در این ماده مسابقه می دهم، ابارقی رقیب اصلی ام در این ماده است که بعد از ۴ سال دوری دوباره به دوومیدانی بازگشته و حضور او باعث افزایش کیفیت این ماده شده است.

دونده کشورمان درباره اینکه حضور چند دوومیدانی کار لهستانی باعث افزایش کیفیت لیگ دوومیدانی شده است، گفت: چند ورزشکار لهستانی در لیگ دوومیدانی شرکت کردند، اما نمی‌دانم در چه سطحی هستند. این ورزشکاران در ماده‌های دو شرکت نمی‌کنند، بلکه در بخش پرش‌ها هستند و زیاد اطلاعی ندارم.

فدراسیون دوومیدانی به علت رکوردهایم به من بها می‌داد

خدیور درباره اینکه فدراسیون دوومیدانی زمانی به او بها می‌داد، اما اکنون به این صورت نیست، گفت: در زمانی که فدراسیون دوومیدانی به من بها می‌داد رکورد‌های خوبی می‌زدم و نمی‌توانستند از من چشم پوشی کنند. رکورد‌های من در دوومیدانی ۴۶ و ۴۷ بوده و این رکورد‌ها منجر به کسب مدال شده است و فقط یک بدشانسی در مسابقات هندوستان داشتم که در کسب مدال ناکام بودم.

بیشتر بخوانید: اهدای پاداش ارزی به ورزشکاران برتر لیگ دوومیدانی

دوومیدانی کار کشورمان درباره اینکه فدراسیون دوومیدانی از او حمایت می‌کند، گفت: نه حمایتی صورت نمی‌گیرد و فقط من تنها نیستم و همه دوندگان هستند که مشکل دارند. متاسف هستم که برخی از دوومیدانی کاران ما به شغل‌های دیگر روی آوردند و این اتفاق خوبی نیست. وضعیت در دوومیدانی خوب نیست و امیدوارم هر چه زودتر این شرایط بهتر شود.

او در پایان درباره مبلغ قرارداد‌ها در دوومیدانی اظهار کرد: مبلغ قرارداد‌های باشگاهی خوب نیست و ارزش دوندگان بالاتر از این رقم هاست و هزینه مکمل‌های ورزشی با این مبالغ قرارداد‌ها تامین نمی‌شود و برخی از ورزشکاران به خاطر عشق به دوومیدانی می‌دوند و کسی برای پول در لیگ دوومیدانی شرکت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:حساب و کتاب فدراسیون دوومیدانى مشخص است

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان