سطح لیگ فرانسه با آسیا متفاوت است/ چیریچ در پیوستنم به تیم فرانسوی تاثیر داشت


سطح لیگ فرانسه با آسیا متفاوت است/ چیریچ در پیوستنم به تیم فرانسوی تاثیر داشت

شایان قاسمی گفت: سطح لیگ واترپلوی اروپا و فرانسه با لیگ های واترپلوی ایران و آسیا متفاوت است.

سطح لیگ فرانسه با آسیا متفاوت است/ چیریچ در پیوستنم به تیم فرانسوی تاثیر داشتشایان قاسمی لژیونر تیم ملی واترپلو کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم جدیدش در فرانسه بیان کرد: سطح لیگ فرانسه از ایران و آسیا بسیار بالا‌تر و متفاوت است و سطح بسیار خوبی دارد. من وقتی از این تیم مول هاوس فرانسوی برای بازی کردن پیشنهاد داشتم با چیریچ مشورت کردم و او پیشنهاد کرد که به این تیم بپیوندم و بازی کنم، اما او گفت باید برای رقابت‌های پیش رو تیم ملی از جمله رقابت‌های انتخابی المپیک در تیم ملی حضور پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: ملی پوش واترپلو ایران لژیونر شد

ملی پوش تیم ملی واترپلو عنوان کرد: شرایط تیم مول هاوس فرانسه که به عضویت آن در آمده ام از شرایط تیم‌های ایرانی خیلی بهتر است و این تیم امکانات خوبی در اختیار بازیکن قرار می‌دهند. همچنین اینجا برای بازیکنان ارزش زیادی قائل هستند. بازیکنان این تیم از شهر‌های مختلف فرانسه هستند و سال گذشته ۴ بازیکن خارجی داشت. امسال برای تمام فصل فقط با من به عنوان بازیکن خارجی قرارداد بستند، اما قرار است در نیم فصل دوم دوباره بازیکن خارجی جذب کنند. نیم فصل دوم از دی ماه آغاز خواهد شد و قرارداد من به مدت ۱۰ ماه یعنی تا خرداد ماه سال آینده است.

بیشتر بخوانید: الکساندر چیریچ: برای کسب مدال واترپلو ۴۴ سال صبر نخواهم کرد/ لغو اعزام به انتخابی المپیک شایعه است/ مشکلات تاثیری روی من ندارد/ فشار روی بازیکنان نیست

او گفت: نسبت به لیگ‌ها و تیم های اروپایی شناخت داشتم و کمک‌های چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو باعث شد نسبت به این تیم شناخت بهتری پیدا کنم. قطعا حضور در لیگ فرانسه به بهتر شدن بازی من کمک زیادی خواهد کرد. این تیم برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات انتخابی المپیک کمک خوبی می‌کند و بر سطح بازی و تجربه من تاثیر می‌گذارد. اینجا امکاناتی که در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد خیلی بیشتر از باشگاه‌های ایران و حتی تیم ملی ایران است. در اینجا دید متفاوتی نسبت به ورزشکار دارند. همچنین هزینه‌های زندگی در فرانسه بیشتر از ایران است.

بیشتر بخوانید: چیریچ: با ترکیب متفاوتی در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ شرکت می‌کنیم/ قصد تغییر نسل در تیم ملی واترپلو را دارم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی واترپلو ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟