13 نفر به جرم اختلاس در شیلات دستگیر شدند


13 نفر به جرم اختلاس در شیلات دستگیر شدند

زاهدان- ایرنا- اداره‌ کل اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری 13 نفر به جرم اختلاس در اداره‌ کل شیلات استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تهران خبر داد.

روابط عمومی اداره‌کل اطلاعات عصر چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی چند ماه گذشته سربازان گمنام امام زمان(عج)، یک شبکه ارتشا و اختلاس در شیلات شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد ضربه قرار گرفت.
در این اطلاعیه آمده است: در جریان این پرونده، ۱۳ نفر از اعضای اصلی اداره‌ کل شیلات و دلالانی که اقدام به ارتشا و صدور مجوزهای غیرقانونی ساخت شناورهای صیادی برای افراد فاقد صلاحیت در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تهران می‌کردند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

این اطلاعیه می افزاید: همچنین در تحقیقات صورت گرفته متهمان دستگیر شده به اخذ ۷ میلیارد تومان وجوه غیرقانونی (رشوه) از صاحبان و نمایندگان کشتی های ترالر، تبانی در راستای صدور موافقت‌های اصولی ساخت شناور و نقل و انتقال شناورها به استان‌های همجوار و همچنین تضییع حقوق بیت المال و اختلاس ۱۴.۵ تن محصول از مزرعه پرورش میگوی شیلات در منطقه گواتر چابهار اعتراف کردند.
در این اطلاعیه آمده است: اقدامات غیرقانونی این افراد خسارات قابل توجهی در حوزه صید و صیادی، محیط زیست دریایی و شناورهای صیادی وارد کرده است.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید