2800 برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار می‌شود


2800 برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: 39 عنوان شامل 2 هزار و 800 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا برات‌ زاده روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: امسال هفته دفاع مقدس با شعار «ما پیروزیم» از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، خدمات اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و غیره است.

وی اظهار داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، سخنرانی فرماندهان، برگزاری صبحگاه مشترک، تداوم رزم‌های رضویون، فراخوانی گردان‌های بسیج، نواختن زنگ ایثار در مدارس و تجلیل از اولیای ایثارگر، افتتاح پایگاه مقاومت، عطرافشانی مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی با محوریت حلقه های صالحین و ... از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: رژه باشکوه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در مرکز استان با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز ۳۱ شهریور از برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی است و امسال مراسم رژه در شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: ۸۲ کارگاه اقتصاد مقاومتی نیز با اعتبار ۹۸۰ میلیون تومان در هفته دفاع مقدس راه‌اندازی می شود.

وی اعزام ۲۲ گروه جهادی و تیم‌های پزشکی به نقاط محروم استان، بازگشایی نمایشگاه رزمی فرهنگی «گام‌های استوار» و بازسازی عملیات والفجر ۳ در بیرجند را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: نمایشگاه یادشده از اول مهر در منطقه بیدخت با ۴۸ غرفه به مدت یک هفته دایر است.

وی افزود: چهارمین روز هفته دفاع مقدس با ساماندهی مسئولان و اعضای حلقه‌های صالحین با خانواده شهدا دیدار و قبل از نمازجمعه برنامه میقات صالحین برگزار می‌شود.

برات زاده اظهار داشت: همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس با عنوان «لشکر فرشتگان» روز شنبه ۶ مهرماه ساعت ۸ صبح در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

وی برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت و تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس در روز یکشنبه هفتم مهر را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بیرجند ذکر کرد.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403