ادای احترام به کودک تازه درگذشته و تمرین نکردن خلیل‌زاده


ادای احترام به کودک تازه درگذشته و تمرین نکردن خلیل‌زاده

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نتوانست در تمرین امروز تیمش شرکت کند.

ادای احترام به کودک تازه درگذشته و تمرین نکردن خلیل‌زاده
به گزارش فانوس، شاگردان کالدرون عصر امروز (چهارشنبه) با حضور در زمین تمرینی پژوهشگاه نفت یک جلسه تمرین تاکتیکی را در راستای آماده‌سازی خود برای دربی 90 برگزار کردند.

* بازیکنان و مربیان پرسپولیس قبل از شروع تمرین بخاطر درگذشت کودک 6 ساله در حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی تمرین را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند.

* به خاطر شرایط و نبود امکانات لازم در زمین تمرین پژوهشگاه نفت، هواداران امروز اجازه حضور در تمرین را نداشتند.

* تمرین با صحبت‌های کالدرون با بازیکنان آغاز شد و سپس سرخپوشان زیر نظر کریم باقری به کارهای نرمشی، سرعتی برای گرم کردن پرداختند. در ادامه بازیکنان به سه گروه تقسیم شده و تمرین حفظ توپ را در برنامه‌های خود داشتند.

* علیرضا بیرانوند که با حکم کمیته انضباطی در دیدار هفته گذشته پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان محروم بود در تمرین امروز حضور داشت و زیر نظر مربی بدنساز به تمرین پرداخت.

* شجاع خلیل‌زاده به دلیل مصدومیت در کنار زمین حاضر شد و در تمرینات گروهی شرکت نکرد. این در حالی بود که مدافع پرسپولیس روز گذشته از زانوی خود ام آر ای گرفته و حضورش در دربی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. خلیل‌زاده پس از گذشت سی دقیقه محل تمرین را ترک کرد.

* علی علیپور که این روزها به خاطر عدم گلزنی‌ مورد انتقاد قرار گرفته در تمرین امروز با آمادگی بالایی حاضر شد.

*در حالی که بیش از این عنوان شده بود تمرین امروز پرسپولیس در حضور سی دقیقه‌ای خبرنگاران برگزار خواهد شد اما با تصمیم یکباره کالدرون این زمان به بیست دقیقه کاهش یافت و خبرنگاران پس از این مدت محل تمرین را ترک کردند.

دربی 90 روز یکشنبه 31 شهریور ساعت 16 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است