گفت و گو با بهار نژند ؛ منتخب جشنواره ی تراطنز اصفهان


گفت و گو با بهار نژند ؛ منتخب جشنواره ی تراطنز اصفهان

بهار نژند منتخب جشنواره تراطنز گفت: هنرمندان با حضور و مورد تشویق قرار گرفتن در چنین جشنواره‌هایی با انگیزه و شور بیشتری آثارشان را خلق... ادامه مطلب... نوشته گفت و گو با بهار نژند ؛ منتخب جشنواره ی تراطنز اصفهان اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

بهار نژند منتخب جشنواره تراطنز گفت: هنرمندان با حضور و مورد تشویق قرار گرفتن در چنین جشنواره‌هایی با انگیزه و شور بیشتری آثارشان را خلق می‌کنند.

به گزارش شیرین طنز، بهار نژند در گفتگو با خبرنگار ترافیکال برگزاری چنین جشنواره‌هایی را بستری برای شکوفایی هنرمندان دانست و گفت: چنین جشنواره‌هایی باعث می‌شود هنرمندان بیشتر و بهتر نسبت قبل خودشان را نشان بدهند و مسئولین بدانند هنرمندان واقعی شهر چه کسانی هستند.

وی در ادامه گفت: این جشنواره‌ها شور و انگیزه را در وجود هنرمند زنده می‌کند و باعث خلق آثار بهتر توسط او می‌شود که استفاده از این آثار در زیباسازی و تبلیغات شهری بهتر و تاثیرگذارتر است.

بهار نژند کیفیت برگزاری جشنواره را بسیار مطلوب شمرد و بیان کرد: تا به حال در فضای طنز چنین اتفاقی نیفتاده بود که مسئولین شهری به هنرمندان اینقدر بها بدهند؛ ما برای مراسم افتتاحیه دیدار حضوری با شهردار داشتیم که در این دیدار بصورت تخصصی در حوزه طنز بحث و گفتگو شد و یک اتفاق نادر در حوزه هنر و بخصوص طنزپردازی بود.

وی با اشاره اینکه نتیجه‌ چنین مسابقاتی برای هنرمند خیلی مهم است گفت: هنرمندان مشتاق مشاهده‌ نتیجه هستند و عدم اعلام نتایج می‌تواند یک انرژی منفی برای هنرمندان باشد.

منتخب جشنواره تراطنز در انتقاد به فضای موجود در بعضی ارگان‌ها میان هنرمندان عنوان کرد: انتظار می‌رود در انتخاب افراد برای شرکت در چنین مسابقاتی بیشتر دقت شود چرا که بسیاری از هنرمندان واقعی بخاطر حضور بی‌مورد برخی افرد غیرمتخصص و عدم حمایت توسط ارگان متولی از حضور در چنین جشنواره‌هایی کنار می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟