کاروان سفیران رضویون مورد استقبال زائران امام راحل قرار گرفت


کاروان سفیران رضویون مورد استقبال زائران امام راحل قرار گرفت

شهرری- ایرنا - کاروان سفیران رضویون عاشورایی متشکل از خدام آستان قدس رضوی و بیرق روضه منور اباعبدالله الحسین(ع) عصر امروز (چهارشنبه) وارد حرم مطهر امام خمینی(ره) شد و مورد استقبال گرم و پرشور زائران قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، کاروان سفیران رضویون عاشورایی که از جوار حرم مطهر امام‌هشتم حضرت رضا(ع) به همراه بیرق اباعبدالله الحسین(ع) به حرکت در آمده، زمینه را برای زیارت از راه دور مردم شهرستان‌های مختلف فراهم کرده است.

این کاروان با حضور جمعی از خادمان و خادم همیاری‌های افتخاری آستان قدس رضوی، مداحان، پیرغلامان و عاشقان عاشورایی در یک طرح ملی و مردمی با هماهنگی‌های انجام شده، با علم گردانی پرچم عبدالله الحسین(ع) و حضرت قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس(ع) مناطق محروم، بیمارستان‌ها، مراکز بهزیستی و مزار شهدا حرکت خود را آغاز کرده است.

این کاروان در پایان در مراسم پیاده‌روی اربعین به نیابت از تمامی عاشقان حسینی که امکان حضور در این مراسم را ندارند، شرکت کرده و حرکت خود را به پایان می‌رساند.

لازم به ذکر است که این کاروان تاکنون با عبور از شهرهای مازندران به سمت تهران حرکت کرد و در حرم امام خمینی(ع) مورد استقبال زائران قرار گرفت و با عبور از شهرهای غربی کشور وارد شهرهای نجف و کربلا در عراق می‌شود.

کاروان سفیران رضویون ۱۰ روز مانده به اربعین حسینی وارد کشور عراق شده و در مراسم پیاده‌روی اربعین بین شهر نجف تا کربلا همراه خادمان و عاشقان اهل‌بیت(ع) شرکت کرده و پرچم‌های همراه کاروان به حرم حضرت ابوالفضل(ع) و حرم اباعبدالله الحسین(ع) تحویل داده خواهد شد.

۶۰۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا