مسابقه عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان تهران برگزار می‌شود


مسابقه عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان تهران برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:‌ به مناسبت روز ایمنی و آتش‌نشانی یک دوره مسابقه عملیاتی و ورزشی ویژه آتش نشانان شهر تهران برگزار می‌شود.

سید جلال ملکی عصر چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از مسابقات عصر فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۶ و ۳۰ با حضور ۸ تیم ورزشی در ضلع شرقی دریاچه خلیج فارس جنب شهربازی در سالن روباز نمایش برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات که یک روزه است آتش نشانان در رشته های مهار آتش، حمل مصدوم، کشیدن لوله و وزنه‌های سنگین و سایر رشته‌های دیگر عملیاتی و ورزشی برگزار می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در کنار ورزش آتش نشانان در این مسابقات گوشه ای از عملیات‌های نجات و مهار آتش را به نمایش می گذارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر تیم های ورزشی آتش نشانی شهر تهران در مسابقات آسیایی و جهانی حضوری درخشان داشتند و در مسابقه فردا (پنجشنبه) نیز ورزشکاران آتش نشان مسابقه جذاب و دیدنی را به نمایش می گذارند.

ملکی از شهروندان علاقمند درخواست کرد جهت دیدن این دوره از مسابقات در ساعت ۱۶:۳۰ به سالن روباز نمایش ضلع شرقی دریاچه خلیج فارس مراجعه کنند.

وی یادآور شد:‌ این مسابقات به مدت حدود 3 ساعت ادامه خواهد داشت و در مراسمی از تیم های برتر تجلیل می شود.

تهرام/۷۲۴۳//۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !