می توانستم به استقلال گل بزنم اما این بازیکن نگذاشت !


مهاجم نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد تیمش با حمایت هواداران روزهای خوبی را در آینده لیگ برتر هم تجربه کند. نوشته می توانستم به استقلال گل بزنم اما این بازیکن نگذاشت ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

می توانستم به استقلال گل بزنم اما این بازیکن نگذاشت !

میرجوان: سیدحسین حسینی نگذاشت گل برتری را به استقلال بزنم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰
می توانستم به استقلال گل بزنم اما این بازیکن نگذاشت !

مهاجم نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد تیمش با حمایت هواداران روزهای خوبی را در آینده لیگ برتر هم تجربه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عماد میرجوان درباره تساوی تیمش مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر عنوان کرد:

طبیعتا بازی با استقلال سختی های خاص خودش را دارد. با توجه به شرایطی که این تیم در شروع لیگ تجربه کرد، می دانستیم باید حواسمان جمع باشد. با این حال فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه نسبتا مناسبی نیز کسب کردیم.

وی ادامه داد:

ما یک گل زودهنگام خوردیم که غافلگیرمان کرد. تمام هدفمان این بود که دیگر گل نخوریم و بتوانیم جبران کنیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. همه بچه ها عالی بازی کردند و فکر می کنم اگر دقت می کردیم به گل دوم هم می رسیدیم اما به هر حال قسمت نبود که پیروز شویم. با این وجود فکر می کنم کسب یک امتیاز هم راضی کننده است.

عماد میرجوان مهاجم نفت مسجدسلیمان درباره فرصت های گلزنی که در این مسابقه از دست داد، تاکید کرد:

موقعیت های خوبی داشتم که ضرباتم هم در چارچوب و خوب بود اما فکر می کنم سیدحسین حسینی عملکرد خوبی داشت و اجازه نداد توپ هایم وارد دروازه شود. او واکنش های خوبی نشان داد و مانع از آن شد تا گل برتری نفت را به ثمر برسانم.

میرجوان درباره قرعه سخت نفت مسجدسلیمان در لیگ نوزدهم بیان کرد:

به هر حال این از شانس ما بوده است. فکر نمی کنم هیچ تیمی چنین قرعه ای داشته باشد. با این حال باید این ۵ بازی اول را بگذرانیم و بعد از آن روند خوبمان را ادامه دهیم. فکر می کنم تا الان خوب کار کردیم و توانستیم تراکتور و استقلال را متوقف کنیم. انشاالله در دو بازی آینده جلوی سپاهان و شهرخودرو نیز نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در پایان افزود:

جا دارد از هواداران خوبمان تشکر کنم که همیشه حامی تیم هستند. آنها جلوی استقلال سنگ تمام گذاشتند و انشاالله با کمک آنها در آینده نیز باهم خوشحالی خواهیم کرد و نتایج مطلوبی می گیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا